تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805110631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاي توان رزمي باعث تقويت موقعيت راهبري کشور در منطقه و جهان مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۰ب.ظ)
نماينده ولي فقيه در ارتش؛ ارتقاي توان رزمي باعث تقويت موقعيت راهبري کشور در منطقه و جهان مي شود موج- رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: ارتقاي توان رزمي نيروهاي مسلح تقويت کننده موقعيت راهبري کشور در منطقه و جهان خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، حجت الاسلام و المسلمين آل هاشم که در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوايي شرق کشور در بيرجند سخن مي گفت با بيان اينکه انقلاب اسلامي ايران به عنوان يک انقلاب بزرگ در دهه هاي پاياني قرن بيستم تأثيرات شگرفي بر منطقه جنوب غرب آسيا و نظام بين الملل برجاي گذاشت افزود: انقلاب اسلامي ايران توانست با ارائه الگوي مردم سالاري ديني که مبتني بر آموزه هاي اصيل اسلامي است در بُعد نظري و فلسفي، نظام استکبار را نفي و با تأسي از ائمه اطهار (ع) به مبارزه با قدرت هاي استکباري و در رأس آنها آمريکاي جنايتکار بپردازد.
نماينده ولي فقيه در ارتش تصريح کرد: دشمنان اسلام که با احياي اسلام ناب محمدي (ص) در ايران، منافع خود را در خطر مي ديدند با تمام توان به مقابله با آن پرداختند و با هجمه هاي گسترده امنيتي، نظامي و اقتصادي سعي کردند اين انقلاب را از پاي در آوردند که البته نتوانستند و همگان امروز شاهد هستند که با گذشت بيش از 37 سال از انقلاب، اين شجره طيبه روز به روز پيشرفت کرد و ملل مسلمان و مستضعف جهان را به آينده اي روشن اميدوارتر ساخت.
حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم در ادامه افزود: اکنون که ما در دهه چهارم انقلاب اسلامي و در برهه اي حساس از انقلاب قرار داريم، مشکلات اقتصادي و اجتماعي فراواني منطقه و جهان را که عمدتاً ناشي از سياست هاي غلط غرب است فراگرفته و وضعيت منطقه را در شرايط پيچيده و شکننده اي قرار داده است، شرايطي که رهبر فرزانه انقلاب از آن به عنوان پيچ تاريخي ياد نمودند لذا گذر از اين وضعيت، درک و هوشياري بالاي آحاد جامعه و مسئولان را مي طلبد.
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با بيان اين که در بُعد داخلي و در پايان مذاکرات هسته اي، دشمن به دنبال نفوذ و ايجاد اختلاف بين مردم است، تصريح کرد: راهکار دشمن در اين رابطه نفوذ سياسي، فرهنگي و اقتصادي است. در واقع دشمن همان مولفه هاي تهديد نظامي و تحريم اقتصادي را مد نظر دارد و امروز آن را با راهبرد نفوذ دنبال مي کند.
وي در ادامه وظيفه فرماندهان و مسئولين ارتش را به عنوان افسران جنگ نرم در اين شرايط بسيار با اهميت و حساس دانست و افزود: شناخت موقعيت راهبردي جبهه خودي و دشمن و شناساندن آن به جوانان و کارکنان از اهميت زيادي برخوردار است و در اين مسير تمسک به دين و معنويت گرايي در خنثي سازي ترفندهاي دشمنان در هر دو جبهه جنگ نرم و سخت بسيار مهم است.
حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم تصريح کرد: بدون ترديد، تقويت روح معنوي کارکنان در توان رزمي آنها تأثيرگذار است و از منظر رهبر فرزانه انقلاب، لازمه اين ارتقا همراه شدن ايمان با بصيرت، عزم راسخ و احساس مسئوليت در کنار نيروي انساني مجهز به دانش و تجهيزات پيشرفته مي باشد.
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در ادامه به تشريح سخنان فرماندهي معظم کل قوا در جمع بسيجيان پرداخت و خاطرنشان کرد: يکي از مولفه هاي معنويت در کارکنان، بصيرت است، مولفه اي که رهبر فرزانه انقلاب نيز در سال هاي اخير بارها بدان تاکيد فرموده اند: «در زندگي پيچيده امروز، بدون بصيرت نمي شود حرکت کرد و اگر بصيرت نداشته باشيد نا خود آگاه به دشمن کمک مي کنيد.»
وي در پايان تاکيد کرد: تهديدات فرهنگي و سياسي محيط هاي پيراموني و قرار گرفتن در شرايط حساس انتقالي از يک سو و گسترش بحران ها و تحولات پرشتاب فرهنگي و سياسي ايجاب مي کند تا نسل جوان جامعه را از اين گونه عوامل آگاه کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن