تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815494526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار اهواز از پروژه هاي منطقه سه بازديد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۳۲ب.ظ)
شهردار اهواز از پروژه هاي منطقه سه بازديد کرد موج- خوزستان-سيد خلف موسوي شهردار اهواز از پروژه هاي فعال در سطح منطقه سه شهرداري بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از خوزستان، شهردار اهواز در اين بازديد گفت: تسهيل عبور و مرور شهروندان در معابر عمومي ضمن کاهش بار ترافيکي و افزايش سرعت سفرهاي درون شهري نقش قابل ملاحظه اي در ارتقاء کيفيت زندگي شهروندان و رفاه عمومي خواهد داشت.
سيد خلف موسوي ضمن تاکيد بر لکه گيري و رفع مشکلات جزيي معابر گفت: آسفالت معابر پر رفت و آمد مناطق مهم شهر را در دستور کار قرار داده ايم.
وي با اشاره به بازديد صورت گرفته گفت: پروژه آسفالت معابر زيتون کارمندي و کوي ملت با اعتباري در حدود 80 ميليارد ريال و سطح کار 300 هزار متر مربع آغاز شده که در بازديد صورت گرفته بر مراحل اجرايي اين پروژه نظارت شد.
همچنين در ادامه اين بازديد، سيد خلف موسوي شهردار اهواز در منطقه کوي فرهنگيان دو حضور يافت و از سراي محله در حال ساخت اين منطقه بازديد و دستورات لازم جهت تسريع در عمليات احداث اين پروژه را صادر کرد و گفت: در دوره فعاليت شوراي چهارم با توجه به کمبود فضاي فرهنگي در سطح شهر اهواز، در هر منطقه يک سراي محله را که مي تواند به کانون فعاليت هاي فرهنگي و مذهبي در آن منطقه تبديل شود ، کليد زديم که در حال حاضر با پيشرفت هاي فيزيکي متفاوت به زودي آماده بهره برداري خواهند شد.
شهردار اهواز گفت: پروژه زيرسازي، آسفالت و جدول گذاري مسير ارتباطي خيابان هاي توحيد و شريعتي يک تا سه با ميدان بزرگ کوي فرهنگيان دو در سطح کاري بالغ بر 4100 متر مربع و با اعتباري در حدود 24 ميليارد ريال صورت گرفته است.
سيد خلف موسوي خاطرنشان ساخت: ادامه وضعيت تصرف فضاي سبز و معابر اصلي و عمومي توسط مشاغل کاذب قابل تحمل نيست و شهرداران مناطقي که چنين معضلاتي در آن مناطق وجود دارد بايد با سرعت نسبت به برخورد با اين موارد اقدام کنند.
شهردار اهواز در ادامه بازديد خود از منطقه سه به کوي آغاجري رفت و در جمع شهروندان اين منطقه که از فعاليت هاي اخير شهرداري در عمران و توسعه اين منطقه اظهار رضايت مي کردند، اظهار داشت: پروژه هاي زيرسازي و آسفالت در سطح 13500 متر مربع و جدول گذاري در طول 5200 متر و احداث فضاي سبز آيلند وسط و پياده روسازي 2400 متر مسير پايانه کوي آغاجاري و احداث ميدان و اصلاح هندسي تقاطع هاي کوي آغاجاري با کوي ملي حفاري با اعتباري بالغ بر 12 ميليارد ريال در حال انجام است.
شهردار اهواز خدمت جهادي و بي منت را از شاخصه هاي فعاليت مديران در دوره جديد شهرداري اهواز دانست و در پايان گفت: مقدمه و لازمه افزايش رضايتمندي عمومي، کار و تلاش است و هيچ گونه کم کاري پذيرفتني نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن