تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798558272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوين برنامه آموزشي اولين رشته کامل مجازي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۱ب.ظ)
تدوين برنامه آموزشي اولين رشته کامل مجازي موج - نشست دبيرخانه منطقه آمايشي 5 در دانشگاه علوم پزشکي شيراز با حضور معاون آموزشي و روسا و معاونين آموزشي دانشگاه‌هاي مربوطه برگزار شد که در حاشيه اين نشست مسوولين حاضر اين دانشگاه ها نقطه نظرات خود را بيان کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس قطب آموزش الکترونيک و دانشکده مجازي دانشگاه علوم پزشکي شيراز از اقدامات و برنامه‌هاي اين دانشگاه در راستاي مجازي سازي آموزش علوم پزشکي خبر داد.
مجيدرضا فرخي برنامه‌هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي را حرکتي سيستماتيک در جهت تحول آموزش علوم پزشکي کشور دانست و با اشاره به برنامه وزارت بهداشت براي توسعه آموزش مجازي گفت: راه اندازي دانشگاه علوم پزشکي مجازي اقدامي ارزشمند در کشور است و دانشگاه علوم پزشکي شيراز سعي دارد از طريق تعامل سازنده با مسئولين دانشگاه مجازي در اين مسير حرکت نمايد.
وي اضافه کرد: قطب آموزش مجازي دانشگاه علوم پزشکي شيراز از سال 88 بعنوان مرجع آموزش الکترونيک و آموزش مجازي در کشور فعاليت خود را آغاز نموده و پيشرفت‌هايي نيز حاصل شده که از آن جمله مي‌توان به طراحي و تدوين کوريکولوم اولين رشته کامل مجازي با عنوان مديريت يادگيري الکترونيک در 5 رشته مجازي با حدود 280 دانشجو و اعضاي هيأت علمي مجرب اشاره کرد.
رئيس قطب آموزش الکترونيک کشور با بيان اينکه سيستم‌هاي نرم افزاري قوي به منظور پشتيباني از سامانه‌هاي دانشگاه و مديريت امور آموزشي دانشجويان و اساتيد در دانشگاه علوم پزشکي شيراز موجود است، گفت: حدود 400 محتواي آموزشي در حوزه‌هاي درسي، آموزش بيمار و آموزش مداوم در دانشگاه علوم پزشکي شيراز آماده شده است.
دکتر فرخي از برگزاري اولين کنگره بين المللي يادگيري الکترونيکي در اين دانشگاه سخن گفت و اظهار داشت:‌ براي اولين بار در کشور دوره فلوشيپي يادگيري الکترونيکي براي توانمندسازي اعضاي هيأت علمي طراحي شده و تاکنون 13 دوره براي 400 عضو هيأت علمي در دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور برگزار شده است.

پويايي دانشگاه‌هاي علوم پزشکي با تحول و نوآوري در آموزش ارتباط مستقيم دارد
رئيس دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس در اين نشست اظهار داشت: مصوبه آمايش سرزميني و واسپاري مأموريت‌هاي تدوين شده در راستاي برنامه‌هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي گفتمان مشترکي بين دانشگاه‌هاي مستقر در منطقه آمايشي 5 ايجاد نموده است.
وي افزود:‌ پويايي دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور با تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي ارتباط مستقيم دارد و حرکت به سمت دانشگاه‌هاي نسل سوم و آموزش پاسخگو مستلزم تقويت زيرساخت‌هاي لازم در اين حوزه است.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس به منطقه بندي آمايشي کشور اشاره کرد و گفت: پيگيري برنامه‌هاي مشترک در منطقه آمايشي 5 طي ماه هاي اخير آغاز و گفتمان مشترکي بين دانشگاه‌هاي مستقر در اين منطقه ايجاد شده است.
وي حرکت مأموريت محور دانشگاه‌هاي علوم پزشکي مستقر در مناطق را يکي از نقاط قوت برنامه‌هاي تحول حوزه آموزش علوم پزشکي برشمرد و گفت: پيشبرد اين برنامه ها را مثبت ارزيابي مي‌کنم و با تغييراتي که در شروع برنامه در کشور ايجاد شده اميدوارم شاهد تحولاتي در حوزه آموزش علوم پزشکي کشور باشيم.
دکتر شکاري اظهار داشت: بسته به پتانسيل‌هاي هر منطقه مأموريت‌هاي مختلفي در حوزه آموزش به مناطق سپرده شده و دانشگاه‌ها بايد بتوانند با يک متدولوژي مشخص ظرفيت ها و نقش خود را در اجراي مأموريت‌هاي منطقه اي شناسايي نمايند.

مأموريت گرايي مناطق آمايشي زمينه ساز پاسخگويي آموزش به نيازهاي منطقه اي است
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کهگيلويه و بوير احمد نيز با اشاره به طراحي مناسب برنامه‌هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي و تاکيد بر لزوم ارزيابي مستمر اجراي اين برنامه گفت: واسپاري مأموريت‌هاي تدوين شده در راستاي اين برنامه ها زمينه اي براي تسهيل اجراي برنامه ها و پاسخگويي مناسب آموزش به نيازهاي محلي و منطقه اي هست.
چمن افزود: همکاري مناسبي بين دانشگاه‌ها و دانشکده‌هاي مستقر در منطقه آمايشي 5 وجود دارد و لازم است برنامه ها با مشارکت کليه مديران پيگيري شود.

اجراي اثربخش اين برنامه ها نيازمند تغيير نگرش در سيستم آموزش است
معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشکي جهرم گفت: مأموريت گرايي در مناطق آمايشي موجب اشتراک و هم افزايي ظرفيت‌هاي دانشگاه‌ها و دانشکده‌هاي مستقر در منطقه مي‌شود.
محمدصادق صنيع با بيان اينکه برنامه‌هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي چشم انداز روشني را براي حوزه آموزش علوم پزشکي کشور ايجاد کرده گفت: دست اندرکاران اين حوزه راه سختي را در پيش دارند چرا که اجراي اثربخش اين برنامه ها در وهله اول نيازمند تغيير نگرش افراد در سيستم آموزش است.
دکتر صنيع اجراي برنامه‌هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي در قالب مناطق آمايشي را روشي بسيار مناسب ارزيابي کرد و اظهار داشت: اين برنامه ضمن پيشگيري از موازي کاري، دانشگاه‌هاي علوم پزشکي مناطق را با توانمندي‌هاي يکديگر آشنا مي‌کند و امکان به اشتراک گذاري اين ظرفيت ها در منطقه را فراهم مي‌آورد.
معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشکي جهرم اجراي مصوبه آمايش سرزميني در کشور را موجب ساماندهي امور دانست و گفت: اجراي اين مصوبه مسيرهاي ارتباطي در نظام سلامت کشور را شفاف نموده و زمينه‌هاي پيگيري منظم برنامه ها را فراهم مي‌آورد.

تحول در آموزش علوم پزشکي زيربناي ارتقاي نظام سلامت کشور
سرپرست دانشکده علوم پزشکي گرايش نيز در اين نشست اجراي برنامه‌هاي تحول و نوآوري در قالب مصوبه آمايش سرزميني را از نقاط قوت در اجراي اثربخش اين برنامه ها برشمرد و گفت: تحول در حوزه‌هاي مختلف وزارت بهداشت مستلزم تحول در حوزه آموزش است و خوشبختانه برنامه‌هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي تدوين گرديده و در دست اجرا هست.
جعفر حسن زاده اجراي مناسب برنامه‌هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي را مستلزم همفکري و همکاري کليه دست اندرکاران آموزش علوم پزشکي کشور دانست و گفت: اجراي اين برنامه ها در قالب مصوبه آمايش سرزميني يکي از نقاط قوت در مدل اجراي برنامه ها است.
وي افزود: منطقه بندي آمايشي کشور و اجراي برنامه‌هاي تحول و نوآوري در اين قالب موجب کاهش تمرکز گرايي در حوزه آموزش علوم پزشکي شده و باعث مي‌شود تصميمات اتخاذ شده با نيازها و ظرفيت‌هاي محيطي تطابق بيشتري داشته باشد.

مصوبه آمايش سرزميني در کشور برنامه اي مبتني بر عدالت
معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشکي فسا نيز در اين نشست طراحي برنامه استراتژيک براي برنامه‌هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي را از ضروريات هر منطقه آمايشي برشمرد و گفت: مصوبه آمايش سرزميني در کشور برنامه اي مبتني بر عدالت است و اجراي برنامه‌هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي در بستر مناطق آمايشي زمينه‌هاي اجراي اثربخش تر اين برنامه ها را فراهم خواهد آورد.
سيد امين کوهپايه زاده با بيان اينکه برنامه‌هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي اکنون در فاز استقرار فکري و برنامه ريزي در مناطق آمايشي کشور قرار دارد، گفت: لازم است تلاش گسترده اي درخصوص طراحي برنامه استراتژيک منطقه اي متناسب با ظرفيت ها و نيازهاي هر منطقه صورت گيرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن