تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820202402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش ورود ارز به بازار تا یک ماه آینده


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: افزایش ورود ارز به بازار تا یک ماه آینده
مدیر اداره صادرات بانک مرکزی گفت: پیش بینی می کنیم پس از آغاز سال میلادی جدید، عرضه ارز افزایش یابد و به نرخ های واقعی و متعادل تر در قیمت ارز برسیم.
آفتاب : صمد کریمی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شنبه شب با بیان اینکه یکی از علت های روند افزایش نرخ ارز، تغییرات نرخ بهره وری ارزهای خارجی است، گفت: رابطه یورو و دلار فرق کرده و افزایش تقاضای ارز، کاهش قیمت نفت و کاهش قیمت طلا هم مؤثر است زیرا کسانی که طلا دارند طلاهای خود را تبدیل به ارز می کنند.

وی ادامه داد: نقطه تعادلی نرخ ارز پایین تر از قیمت فعلی خواهد بود.

مدیر اداره صادرات بانک مرکزی افزود: تقاضای مسافرتی و زیارتی ارز ، کاهش قیمت طلا و کاهش قیمت نفت آثار خود را گذاشته و پیش بینی می کنیم این عوامل در آینده نزدیک در بازار نباشد بنا براین پیش بینی می کنیم نرخ ارز کاهش یابد.

کریمی در ادامه گفت: بانک مرکزی به هیچ عنوان درصدد تضعیف نرخ ارز نیست و سیاست ثبات در نرخ ارز را ندارد و معتقد به شناور بودن قیمت آن است.

وی افزود: پیش بینی می کنیم پس از آغاز سال میلادی جدید، عرضه ارز افزایش یابد و عوامل غیربنیادین افزایش نرخ ارز از میان برود.

کریمی ادامه داد: در ماههای باقیمانده عرضه ارز افزایش می یابد و به رغم افزایش تقاضا به نرخ های واقعی و متعادل تر در قیمت ارز می رسیم.

به گزارش تسنیم، وی تاکید کرد: نرخ های کنونی ،‌ واقعی نیست و در ماههای آخر امسال نوسانات شدید نرخ ارز را نخواهیم داشت.



تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن