تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821113955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

العبادی: ۴۰ درصد از مناطق اشغال شده توسط داعش در عراق آزاد شده است


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: نخست وزیر عراق تاکید کرد: نیروهای مشترک عراق ۴۰ درصد از مناطق اشغال شده به دست عناصر داعش را آزاد کردند و از تلاش برخی جریانها برای به شکست کشاندن این پیروزی ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری عراق، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح در همایش مهاجرت و در دیدار با فعالان جامعه مدنی گفت: باوجود اینکه 40 درصد از مناطق اشغال شده به دست عناصر گروهک تروریستی داعش آزاد شده است، اما برخی تلاش می کنند که این پیروزهایی که نیروهای مشترک به دست آوردند، به شکست بکشانند.
العبادی ادامه داد: برخی می خواهند ما را با درگیری ها بین استان ها سرگرم کنند و این مسئله به علت منافع شخصی به درگیری بین مناطق رسیده است، اما ما برای مردم و منافع کشور فعالیت می کنیم.
وی افزود: برخی حتی می خواهند پیروزهای قهرمانان ما را با تضعیف اراده مبارزان به شکست بکشانند و ما را به سمت درگیری ها سوق دهند.
العبادی تاکید کرد: ما پیروزهای زیادی به دست آوردیم و نزدیک به 40 درصد از مناطق اشغال شده را آزاد کردیم و خطر نظامی را از بغداد دور کردیم.
نخست وزیر عراق ادامه داد: ما سیاست روشنی را برای تعقیب فاسدان دنبال می کنیم و نمی خواهیم که پرونده فساد به درگیری سیاسی تبدیل شود.
وی از دستگاه قضایی عراق خواست در برخورد با پرونده های فسادبرای حفظ استقلال کشور ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]

یکشنبه ، ۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن