تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815399546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزاران داوطلب جديد به ارتش سوريه پيوستند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هزاران داوطلب جديد به ارتش سوريه پيوستند
یکی از فرماندهان ارتش سوریه به خبرنگار این شبکه گفت: افراد آموزش دیده داوطلبانه و با هدف دفاع از خودشان در کنار ارتش سوریه قرار گرفته اند. این نیروها افزون بر مهارت های رزمی در خصوص محافظت از مناطق آزاد شده توسط ارتش سوریه آموزش دیده اند.
کد خبر: ۵۵۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ - 29 November 2015


هزاران نیروی داوطلب جدید در اطراف دمشق برای کمک به نیروهای ارتش سوریه و سیطره کامل بر مناطق آزاد شده ، به نیروهای دفاع مردمی سوریه پیوستند.

به گزارش العالم؛ دارین فضل خبرنگار این شبکه در دمشق در گزارشی گفت: هزاران تن از اهالی ریف دمشق داوطلب پیوستن به نیروهای دفاعی در این کشور هستند و پس از آموزش های نظامی فشرده چند روزه وارد میدان های نبرد شدند و به ارتش سوریه پیوستند تا تحت عنوان نیروهای دفاع مردمی در جنگ با تروریسم مشارکت کنند.

یکی از فرماندهان ارتش سوریه به خبرنگار این شبکه گفت: افراد آموزش دیده داوطلبانه و با هدف دفاع از خودشان در کنار ارتش سوریه قرار گرفته اند. این نیروها افزون بر مهارت های رزمی در خصوص محافظت از مناطق آزاد شده توسط ارتش سوریه آموزش دیده اند.

خبرنگار العالم افزود: این نیروها مهارت های چندگانه ای کسب کرده اند و افزون بر مهارت های رزمی با نحوه خنثی سازی مین و استفاده از انواع تسلیحات نیز آشنا شده اند.

این داوطلبان محدوده سنی خاصی ندارند و ساکن مناطق بحرانی هستند که اهالی آن از وجود تروریسم رنج می برند.

یکی از اهالی الغوطه که به این نیروها پیوسته است به خبرنگار العالم گفت مطمئناً اهالی هر منطقه ای بهتر از هرکس دیگری قادر به دفاع از این مناطق هستند.

یکی دیگر از داوطلبان گفت: من پنجاه سال دارم و می توانم سلاح به دست گیرم و هر مأموریتی را که به من واگذار شود انجام دهم.

یکی دیگر گفت: ما جایگزین نیروهای ارتش در برخی مناطق خواهیم شد و امنیت مناطق آزاد شده را تأمین خواهیم کرد تا مردم بتوانند به خانه هایشان بازگردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن