تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812938313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب 1882 سواد آموز اتباع خارجی در استان کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جذب 1882 سواد آموز اتباع خارجی در استان کرمان معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان از جذب یکهزار و 882 نفر سواد آموز اتباع خارجی در استان کرمان خبر داد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۸ آذر ساعت 09:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،ناصر صباحی در جمع مدیران موسسات غیر دولتی که امر سواد آموزی در استان را برعهده دارند، گفت:سواد آموزی موجب تسهیل ارتباط شهروندان با یکدیگر، کسب توسعه دانش مشارکت مدنی و تولید و پردازش اطلاعات می شود.
وی با بیان اینکه آموزش رکن اساسی یک جامعه بشری است، اظهار داشت: سواد آموزی عنصر اصلی آموزش و رکن اساسی مداوم و مادام العمر و وسیله ای برای مشارکت موثر، ارتقاء سلامت و بهبود شرایط زندگی است.
صباحی با اشاره به تدوین سند شتاب بخشی سواد آموزی در استان کرمان بر اساس مناطق مختلف، ابراز امید واری کرد: سال 96 جشن ریشه کنی بی سوادی در استان کرمان برگزار شود.
وی خاطر نشان کرد: بحث بی سوادی به صورت جدی توسط دولت تدبیر و امید دنبال می شود و امر سواد آموزی در سال های اخیر روند روبه رشدی در کشور و استان به خود گرفته است.
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ماهیت فعالیت های سواد آموزی در سال 1389 برون سپاری و تصدی امر به بخش های خصوصی واگذار شد، بسیج آحاد مردم برای ریشه کنی بی سوادی و بهره وری و کیفیت بخشی به فعالیت های سواد آموزی را از مهمترین اهداف برون سپاری برشمرد.
وی اظهار داشت: استفاده از هر ظرفیتی در امر سواد آموزی ضروری است و آموزش و پرورش استان کرمان از ظرفیت معلمان شاغل و بازنشسته، مکتب القران، بسیج سازندگی ، مدارس غیر دولتی و از راه دور در این راستا استفاده کرده است.
صباحی تاکید کرد: معلمان اولویت اصلی انجام فعالیت های سواد آموزی در استان کرمان هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن