تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812950072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش قلب تپنده تعلیم و تربیت کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر : آموزش و پرورش قلب تپنده تعلیم و تربیت کشور است مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر اظهار امیدواری کرد آموزش و پرورش شهرستان بوشهر بتواند با اتکا به پیشینه درخشان خود، معلمان و مدیران توانمند به جایگاه شایسته دست یابد .
۱۳۹۴ يکشنبه ۸ آذر ساعت 08:04

خبرگزاری پانا+آموزش و پرورش قلب تپنده تعلیم و تربیت

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر اظهار کرد: آموزش و پرورش قلب تپنده تعلیم و تربیت کشور است لذا باید از یکجانبه نگری، تعصب، جزم اندیشی، سیاست زدگی، مداخله های غیرکارشناسانه، گروه گرایی و تفکرات خطی و باندی به دور و برکنار باشد.


ناصر کرمی افزود: باور عمیق بنده بر این است که تصمیم گیری های مدیریتی در آموزش و پرورش استان بوشهر تنها و تنها بر مدار کار کارشناسی صورت گیرد اما باید بپذیریم که بخش زیادی از توسعه نیافتگی این استان، به دلیل نگاه های و رویه های کوتاه مدت، مصلحت اندیشی های زودگذر و قشری نگری در مسائل و وقایع مهم است.


وی تصریح کرد: به عنوان خدمتگزار از همه مردم و به خصوص مسوولان درخواست می نمایم توسعه استان را با نگاهی زیرساختی و از کوچکترین لایه های اجتماع یعنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان و در افق و چشم انداز های عمیق و کلان جستجو کنیم.


کرمی با تاکید به ناتوانی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در تامین رضایت فرهنگیان و مردم شریف این شهرستان، ادامه داد: با توجه به موقعیت و مرکزیت و وجود نیروهای نخبه و تحصیلکرده این شهرستان نتوانسته است به معیارهای استاندارد و بالای آموزشی و پرورشی حتی در مقیاس استانی دست یابد.


وی گفت: از مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان بوشهر که از امروز کار خود را آغاز می کنند انتظار می رود تمام تلاش خود برای برنامه ریزی و ایجاد طرحی نو با انتخاب تیم مدیریتی و مشاوره ای کارآزموده و برنامه ریز به کار گیرند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان همه مردم، مسوولان سازمان ها و نهادهای شهری و شهرستانی را به تعامل سازنده با آموزش و پرورش این شهرستان دعوت کرد و اظهار امیدواری کرد: آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با اتکا به پیشینه درخشان و معلمان و مدیران توانمند به جایگاه شایسته خود دست یابد.


گفتنی است در این آیین که با حضور نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و فرهنگیان شهرستان بوشهر برگزار شد از خدمات فرامرز سلیمی فرد (مدیر پیشین) تجلیل به عمل آمد و علی سیاح به عنوان مدیرآموزش و پرورش شهرستان بوشهر معرفی شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن