تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821029901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورداري ۱۱ هزار و ۳۹۰ خانوار گلستاني از نعمت گاز طبيعي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۴ (۰:۳۴ق.ظ)
برخورداري ۱۱ هزار و ۳۹۰ خانوار گلستاني از نعمت گاز طبيعي موج - شرکت گاز استان گلستان در هشت ماه امسال بيش از ۱۱ هزار و ۳۹۰ مشترک جديد جذب کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير عامل شرکت گاز استان گلستان با بيان اينکه در بازه زماني يادشده، ۱۸۰ کيلومتر شبکه‌گذاري گاز انجام شده است، اظهار کرد: در هشت ماه امسال بيش از سه هزار و ۸۱۰ انشعاب نيز نصب شده است.
صفرعلي جمال ليواني افزود: با توجه به فعاليت‌هاي انجام شده، از ابتداي امسال تاکنون بيش از ۱۱ هزار و ۱۰۰ خانوار اين استان از نعمت گاز طبيعي برخوردار شده‌اند.
وي با بيان اين که تا کنون در مجموع بيش از هفت هزار و ۶۶۷ کيلومتر شبکه گاز در سطح استان اجرا شده است، اعلام کرد: هم اکنون ۴۸۶ هزار ۹۰۰ مشترک در اين استان تحت پوشش شبکه سراسري گاز قرار دارند.
به گفته مدير عامل شرکت گاز استان گلستان، اين شرکت بازديد و کنترل بيش از هفت هزار و ۴۰۰ کيلومتر از خطوط تغذيه و توزيع و ۲۵۹ هزار انشعاب گاز سطح استان را با هدف تأمين پايدار سوخت بخش‌هاي مصرف در فصل زمستان انجام داده است.
ليواني يادآور شد: اين عمليات با تلاش کارکنان بازرسي فني شرکت در ۱۸ ماه گذشته انجام شد که در اين رابطه خطوط تغذيه، شبکه توزيع و انشعاب‌هاي گاز ۲۹ شهر و ۷۳۰ روستا کنترل شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن