تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813083016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فلسفه وجودي بسيج حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آذر ۱۳۹۴ (۲۲:۴۱ب.ظ)
مدير مرکز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبليغات اسلامي: فلسفه وجودي بسيج حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب است موج - قم - مدير مرکز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبليغات اسلامي گفت: بسيج از مهم‌ترين نهادهايي است که در جمهوري اسلامي تشکيل شده و شجره طيبه‌اي است که آثار و برکات بسيار فراواني براي جمهوري اسلامي ايران به بار آورده است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير مرکز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبليغات اسلامي گفت: بسيج از مهم‌ترين نهادهايي است که در جمهوري اسلامي تشکيل شده و شجره طيبه‌اي است که آثار و برکات بسيار فراواني براي جمهوري اسلامي ايران به بار آورده است.
وي با بيان اينکه بسيج ثمره‌اي از شجره طيبه انقلاب است و بقا و دوام آن نيز از همين بسيج است، افزود: جمهوري اسلامي ايران نظامي مردمي بوده و عامل پيدايش و استمرار حضور مردم است.
حجت الاسلام والمسلمين محمدصادق يوسفي‌مقدم گفت: از ابتداي انقلاب، امام (ره) بر حضور مردم در صحنه‌هاي انقلاب تأکيد داشتند و مقام معظم رهبري نيز همچنان بر حضور مردم تأکيد دارند و تأکيدها به اين معنا است که انقلاب بدون حضور مردم معناي واقعي خود را پيدا نمي‌کند.
وي با اشاره به اينکه هر زماني که بحث حضور مردم در صحنه مطرح شده بسيج همواره جلودار مردم بوده است، تصريح کرد: در جنگ هشت ساله درست است که ارتش و سپاه جانفشاني‌هاي بسياري انجام دادند، اما حضور مردم بيش از همه نمود داشت و اگر مردم نبودند موفقيتي به دست نمي‌آورديم.
يوسفي‌مقدم با بيان اينکه فلسفه وجودي بسيج حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب و حفظ تماميت ارضي جمهوري اسلامي است، گفت: با بسيج انقلاب اسلامي حفظ شده و آرمان‌هاي آن استمرار پيدا مي‌کند و مرزها در امنيت خواهد بود.
وي با اشاره به اينکه زماني حضور بسيج در ميدان‌هاي فيزيکي بود، عنوان کرد: امروز از بسيج انتظار مي‌رود که حضور جدي در فضاي مجازي داشته باشد و در برابر تهاجمات فرهنگي مقاومت کند.
مدير مرکز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبليغات با بيان اينکه بايد گردان‌هاي مقاوم براي مقابله با تهاجم فرهنگي از سوي بسيج تشکيل شود، گفت: هجمه گسترده‌اي در فضاي مجازي عليه ايران توسط کشورهاي استعماري و برخي کشورهاي منطقه شکل گرفته است و بسيج بايد با حضور در اين فضا با اين تهاجم‌ها مقابله کند.
وي ادامه داد: امروز جنگ نرم بسيار حساس‌تر از جنگ سخت بوده و بايد آموزش‌هاي لازم براي بسيج تدارک ديده شود تا فرزندان انقلاب از توانايي‌هاي لازم براي حضور در اين عرصه برخوردار شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن