تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815567836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لازمه حفظ انقلاب، حفظ بسيج است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۴ (۹:۳۴ق.ظ)
مشاور نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران: لازمه حفظ انقلاب، حفظ بسيج است موج - قم - مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: لازمه حفظ انقلاب، حفظ بسيج است و حفظ بسيج به معناي حاکم کردن روحيه و خلق و خوي بسيجي بر جامعه است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران در همايش مناديان معروف که به همت سپاه علي بن ابيطالب (ع) و سازمان بسيج مساجد و محلات با حضور ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان حوزه‌ها و پايگاه‌هاي بسيج، هيأت امناي مساجد و تشکل‌هاي مردمي آمران به معروف و ناهيان از منکر استان در سالن همايش‌هاي مدرسه علميه دارالشفا در قم برگزار شد، گفت: لازمه حفظ انقلاب، حفظ بسيج است و حفظ بسيج به معناي حاکم کردن روحيه و خلق و خوي بسيجي بر جامعه است که البته از آنجايي که اين کار گام برداشتن در مسير صراط مستقيم است، چالش‌ها و موانع مختلفي را بر سر راه خواهد داشت.
وي با اشاره به سخنراني مقام معظم رهبري در 14 خرداد گفت: رهبر معظم انقلاب ‌سخنراني‌هايي دارند که به طور ويژه براي مقابله با توطئه‌هاي دشمن هستند، بنابراين تبديل به نقاط عطفي مي‌شوند که همه دستگاه‌ها و مسوولان بايد طبق محورهاي آن سخنان اقدامات لازم را انجام دهند که يکي از اين سخنراني‌ها صحبت ايشان در مراسم سالگرد رحلت امام بود.
حجت الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي گفت: مقام معظم رهبري در آن سخنراني تاکيد کردند اگر راه امام را گم کنيم يا فراموش کنيم‌ ملت ايران سيلي خواهد خورد. اين سخن پرمغز را کسي دارد مي‌گويد که در جايگاه مديريت جامعه اسلامي است و در طول مدت رهبري‌شان هرگز چنين سخني با چنين لحني نگفته بودند.
وي با اشاره به توطئه ها و فتنه هاي يهوديان در صدر اسلام گفت: آنها پس از رحلت پيامبر اکرم (ص) جمعيت مسلمانان را مورد ارزيابي قرار داده و بني اميه را براي ضربه زدن به اسلام برگزيدند و بر روي آنها سرمايه گذاري کردند، پس از جنگ تحميلي نيز دشمنان به دنبال شناسايي افرادي هستند که به نظام مقدس جمهوري اسلامي خدشه اي بزنند و اسلام ابوسفياني را ترويج کنند.
وزير سابق اطلاعات با بيان اينکه انقلاب اسلامي به الگويي براي گروههاي جهادي در منطقه و مسلمانان آزاديخواه تبديل شده است، به تلاش دشمنان براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي از درون اشاره کرد و گفت: پس از شکل گيري بيداري اسلامي، آمريکايي ها که نتوانسته بودند اين حرکت را پيش بيني کنند، به دنبال از بين بردن و سوءاستفاده از آن بودند که مساله سوريه را به وجود آوردند که پس از آن حزب الله و انقلاب اسلامي را از ميان بردارند.
وي با بيان اينکه مستکبران غربي از هر مساله اي براي پيشبرد اهداف شوم خود در منطقه استفاده کرده و براي جهت دهي به حرکات مسلمانان بر روي نخبگان جامعه سرمايه گذاري مي کنند، گفت: در قضيه سوريه کشورهاي غربي و عربي با صرف ميلياردها دلار هزينه مي خواستند بشار اسد از قدرت کنار برود اما رهبر انقلاب بر حفظ بشار تاکيد کردند و امروز سخن و خواست ايشان عملي شده است.
مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران يکي ديگر از توطئه هاي دشمنان را تلاش براي توسعه مفهوم اعتدال در جهان اسلام عنوان کرد و افزود: بر اساس نص صريح قرآن کريم ما نبايد يهود و نصارا را به عنوان اولياي خود قرار دهيم و ترس و واهمه اي از آنها داشته باشيم، بلکه بايد در برابر مستکبران ايستادگي و مقاومت کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن