تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820762689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موافقت نامه تجارت آزاد چين و کره جنوبي در انتظار تصويب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آذر ۱۳۹۴ (۲۱:۱۸ب.ظ)
موافقت نامه تجارت آزاد چين و کره جنوبي در انتظار تصويب موج - موافقت نامه تجارت آزاد چين و کره جنوبي در پيچ و تاب تصويب در پارلمان هاي دو کشور قرار دارد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از يونهاپ، موافقت نامه تجارت آزاد تجاري چين و کره جنوبي در پيچ و تاب تصويب در دو کشور است و اين در حالي است که مجلس کره جنوبي قرار بود روز دوشنبه گذشته تشکيل جلسه داده و موافقت نامه آزاد تجاري چين و کره جنوبي را بررسي کند.
جئونگ يون گوک، سخنگوي رياست جمهوري کره جنوبي ابراز اميدواري کرد که در جلسه آينده پارلمان، احزاب درباره تصويب موافقت نامه تجاري آزاد پکن و سئول به توافق برسند.
پارک گئون هاي، رئيس جمهور کره جنوبي نيز بارها از پارلمان درخواست کرده است که موافقت نامه هاي تجارت آزاد سئول با چين، نيوزلند و ويتنام را بررسي و حتي الامکان آنها را تا پايان سال جاري ميلادي تصويب کنند.
به گفته يکي از مقامات دفتر رياست جمهوري کره جنوبي، تصويب موافقت نامه تجارت آزاد سئول و پکن از اولويت هاي پارک گئون هاي است.
توافقنامه تجارت آزاد کره جنوبي با چين در تاريخ 1 ژوئن سال جاري ميلادي (11 خرداد) امضا شد و اکنون در انتظار تصويب پارلمان هاي دو کشور است. روند تصويب توافقنامه مذکور در کره جنوبي، به دليل اختلاف ميان احزاب روند کندي را طي مي کند.
رهبران دو کشور چين و کره جنوبي وعده داده اند که وضعيت پيمان تجارت آزاد پکن-سئول تا پايان ماه نوامبر مشخص شود.
صادرات کره جنوبي حدود 50 درصد از توليد ناخالص داخلي اين کشور را تشکيل مي دهد و سئول تلاش کرده است که طي سال هاي اخير در سايه سياست هاي صادرات محور به امضاي موافقت نامه هاي تجارت آزاد با ساير کشورها از جمله ايالات متحده آمريکا مبادرت کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن