تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821017141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات فرهنگی نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: امام جمعه سرپل ذهاب گفت: انجام اقدامات فرهنگی موثر و نهادینه کردن آن در جامعه نیازمند مشارکت همه مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام مجید صفدری روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی سرپل ذهاب افزود: انجام کارهای فرهنگی تنها وظیفه دستگاه های اجرایی ذیربط نیست و نباید انتظار داشته باشیم که تمامی مسائل و کارهای فرهنگی توسط آنها انجام شود.
وی اظهار کرد: بسیاری از تعاملات موجود در جامعه نشات گرفته از فرهنگ عمومی است چون فرهنگ هر جامعه حکایت از اندیشه و تفکرات مردم دارد و هر چه سطح فرهنگ و آگاهی مردم بالاتر باشد زندگی در آن جامعه بهتر و آرمانی تر است.
وی در ادامه گفت: جوانان مهمترین و عمده ترین سرمایه های کشورند و باید تلاش کرد تا با نیازسنجی و شناخت روحیه جوانان این قشر بیش از پیش جذب مساجد شوند.
فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: پایبندی جوانان به نماز جماعت و حضور در مسجد به میزان اعتقاد خانواده ها و گروه همسالان و جامعه بستگی دارد و باید زمینه ای فراهم شود تا قشر جوان بیشتر جذب مسجد شوند که با تحقق این مهم بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.
جهانبخش حیدری انجام کارهای فرهنگی را زمان بر و در عین حال نوعی سرمایه گذاری برای ارتقای سطح فرهنگ جامعه دانست و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

شنبه ، ۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن