تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820353965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب اعتبارات با نامه درست نمي شود/ مديران بايد در تهران حضور فيزيکي داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۲۵ب.ظ)
نماينده مردم اليگودرز: جذب اعتبارات با نامه درست نمي شود/ مديران بايد در تهران حضور فيزيکي داشته باشند موج - خرم آباد - نماينده مردم اليگودرز در مجلس شوراي اسلامي گفت: جذب اعتبارات با نامه درست نمي شود. مديران بايد در تهران حضور فيزيکي داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، نماينده مردم اليگودرز در مجلس شوراي اسلامي امروز در شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان با اشاره به اعتبارات دستگاه‌هاي اجرايي استان، با بيان اينکه مديران دستگاه‌هاي اجرايي بايد پيگير مسائل حوزه کاري به خود باشد، افزود: مديران دستگاه‌هايي که رديف ملي و ملي-استاني دارند، بايد در وزارتخانه خود حضور يابند و براي افزايش رديف بودجه سال 95 دستگاه خود تلاش کنند.
وي گفت: دريافت اعتبارات کم از وزارتخانه‌ها توسط مديران استاني به هيچ عنوان قابل قبول نيست؛ زيرا اين مسأله سهل‌انگاري و کوتاهي مدير در وظيفه محول شده به او را نشان مي‌دهد.
وي گفت: جذب اعتبارات ملي با نامه درست نمي شود، مديران بايد در تهران حضور فيزيکي داشته باشيد زيرا اگر اعلام نياز نشود، آن‌ها فکر مي‌کنند استان مشکلي ندارد.
وي ادامه داد: افزود: هر استاني که مديران زرنگ تر و هوشيار تري دارد اعتبار بيشتري از وزارت خانه مربوط خود جذب مي کند.
در ادامه عليرضا کاکاوند مديرآبفار لرستان گفت: کل اعتبارات لرستان در زمينهٔ آب و فاضلاب از سال 84 تا 91 حدود 136 ميليارد تومان بوده است.
وي افزود: اين ميزان اعتبار در سال‌هاي ‎هاي 92 تا 94، 173 ميليارد تومان بوده که رشدي 127 درصدي را نشان مي‌دهد.
مديرعامل شرکت آبفار لرستان با بيان اينکه همچنين از سهم خشکسالي 200 ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده که سهم استان هفت ميليارد تومان بوده، عنوان کرد: در حال حاضر 30 درصد از اين ميزان اعتبار تخصيص‌ يافته است.
وي بيان کرد: از بند 5 تبصره 5 و تا پايان آذرماه امسال مبلغ 500 ميليون از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي به‌ حساب وزارت نيرو واريز مي‌شود که سهم استان از اين ميزان اعتبار نيز 40 ميليارد تومان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن