تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821148236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل دقيق مرزها در راستاي جلوگيري از تردد غيرمجاز/لزوم اخذ گذرنامه و رواديد براي کودکان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۵۸ب.ظ)
کنترل دقيق مرزها در راستاي جلوگيري از تردد غيرمجاز/لزوم اخذ گذرنامه و رواديد براي کودکان موج - جانشين مرزباني خوزستان در بازديد از پايانه مرزي شلمچه با اشاره به کنترل دقيق مرزها در راستاي جلوگيري از تردد غيرمجاز بر لزوم اخذ گذرنامه و رواديد براي کودکان تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ يحيي الهي، جانشين مرزباني استان خوزستان، گفت: با توجه به تأکيدات مقامات عراقي، تردد زوار اربعين فقط با به همراه داشتن ويزا و گذرنامه امکان‌پذير است و به هيچ عنوان کسي بدون مدارک قانوني از مرزها خارج نمي‌شود.
وي همچنين از کنترل دقيق مرزهاي اين استان براي جلوگيري از هر گونه تردد غيرمجاز خبر داد و افزود: وضعيت بسيار خوبي در مرزهاي خوزستان حاکم است و هيچ مشکلي تاکنون نداشته‌ايم.
جانشين مرزباني استان خوزستان با اشاره به خروج بيش از 270 هزار زائر از 26 آبان تاکنون از مرز شلمچه بيان کرد: طي اين مدت بيش از 4800 نفر از اتباع کشورهاي همسايه نيز از طريق مرز شلمچه و پس از طي مراحل قانوني جهت شرکت در کنگره بزرگ اربعين وارد خاک عراق شدند.
سرهنگ الهي برپايي دو چادر خدمات درماني و ارائه انواع خدمات بهداشتي را از ديگر اقدامات مرزباني اين استان در مرز شلمچه برشمرد.
وي ادامه داد: تاکنون دو بار افسر رابط ما در مرز شلمچه با افسر رابط عراق در اين پايانه ديدار و وضعيت ترددها را بررسي و هماهنگي‌هايي را در اين رابطه با هم انجام دادند.
اين مقام انتظامي در مرزباني استان خوزستان در ادامه با اشاره به اين که مرز شلمچه به صورت 24 ساعته فعال است از هم‌وطنانمان که قصد عزيمت به کشور عراق را دارند خواست براي تمامي افراد همراه خود گذرنامه و ويزا دريافت کنند و تأکيد کرد: داشتن ويزا براي کليه نفوس از جمله کودکان در هر سني لازم است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن