تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815556841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس در آینده قطب گردشگری سلامت ایران خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس در دیدار سفیر کشور عراق در ایران : فارس در آینده قطب گردشگری سلامت ایران خواهد شد استاندار فارس با برشمردن همه ظرفیت ها و پتانسیل های این استان گفت: همه این مزیت ها سبب شده تا در حوزه گردشگری سلامت فعالیت کنیم و در آینده قطب گردشگری سلامت خواهیم شد .
۱۳۹۴ شنبه ۷ آذر ساعت 13:43

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از فارس، سید محمد علی افشانی در دیدار سفیر كشور عراق در ایران اظهار داشت: فارس یكی از بزرگترین استان های ایران با پنج میلیون نفر جمعیت و دارای مزیت ها و ظرفیت های فراوانی می باشد.
استاندار فارس افزود: فارس به لحاظ تاریخی جزء مهمترین استان های كشور محسوب می شود و تخت جمشید با قدمتی دو هزار و 500ساله كه روزی بخش قابل توجهی از دنیا تحت مدیریت آن قرار داشت در این استان واقع شده است.
وی ابراز داشت: مهمترین بنای مذهبی فارس به نام شاهچراغ كه فرزند امام موسی كاظم و برادر امام رضا(ع) می باشد و همچنین وجود مقبره دو تن از ادیبان به نام جهان، سعدی و حافظ در كنار دیگر جاذبه های تاریخی و مذهبی و طبیعی سبب شده تا این استان به عنوان استانی مهم قلمداد شود.
استاندار فارس افزود: استان فارس با تولید 13 میلیون تن محصولات كشاورزی كه از این مقدار سه میلیون تن مركبات می باشد و همچنین با دارا بودن ظرفیت های بالای معدنی جزء استان های پیشرفته كشور می باشد و به همین سبب به روابط بیشتر فارس و عراق نیازمندیم.
مهندس افشانی گفت: این استان به لحاظ پزشكی و وجود دانشگاه های معتبر در سطح كشور كم نظیر بوده به طوریكه در برخی از رشته ها در كشور اول می باشد.
وی ادامه داد: در حوزه پزشكی متخصصانی داریم كه در دنیا مطرح می باشند كه در این زمینه می توان از دكتر ملك حسینی در پیوند كبد و دكتر خدادوست در چشم پزشكی یاد كرد و بیمارستان های مجهزی وجود دارد كه تعداد زیادی از بیماران آن ها از كشورعراق می باشند.
مهندس افشانی ضمن تقدیر از تسهیل دولت عراق در صدور رواید جهت زائرین ایرانی اربعین امام حسین (ع) ابراز داشت: بسیاری از مردم ایران خصوصاً مردم استان فارس در طول سال نیز برای زیارت به عتبات عالیات اعزام می شوند و ما نیاز داریم تا علاوه بر مراودات زیارتی، مبادلات تجاری، بازرگانی و گردشگری فارس و عراق را افزایش دهیم.
استاندار فارس با بیان اینكه این استان به عنوان مركزیت استان های جنوبی كشور محسوب می شود خاطرنشان كرد: ایجاد كنسولگری دائمی كشور عراق در فارس می تواند ارائه خدمات این كشور را به استان های جنوبی ایران تسهیل نماید.
وی ادامه داد: اگر این اتفاق بیفتد و كنسولگری هرچه سریعتر راه اندازی شود منافع برای دو كشور بهتر و بیشتر خواهد بود.
مهندس افشانی به پیگیری احداث بزرگراه شیراز – اهواز اشاره كرد و افزود: با تقسیم كاری كه بین استانداری های مربوطه انجام شده تلاش می شود تا این بزرگراه به همراه خط ریلی تا پایان سال 97 به بهره برداری برسد كه كمك شایانی به مبادلات تجاری و رفت و آمد نیروها از این استان به عراق و بالعكس خواهد نمود.
استاندار فارس ابراز داشت: توسعه فرودگاه بین المللی شیراز را در دستور كار داریم كه نقش بیشتری را در رونق گردشگری سلامت و مبادلات تجاری و بازرگانی ایفا می كند.
در ادامه سفیر عراق نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار بر روابط هرچه بیشتر عراق و فارس تاكید كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن