تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813248537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار مدير عامل بانک ملت با علما و مراجع تقليد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۶ق.ظ)
ديدار مدير عامل بانک ملت با علما و مراجع تقليد موج - مدير عامل بانک ملت در سفر به استان قم با جمعي از علما و مراجع تقليد کشورمان ديدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي رستگار در اين سفر که محمد بيگدلي، رئيس هيات مديره، رشيد خضري، مدير روابط عمومي، محسن مقدسي، رئيس اداره کل حراست و دو تن از مشاوران مدير عامل بانک ملت وي را همراهي مي کردند، با آيت الله العظمي نوري همداني، مرجع تقليد، آيت الله سعيدي، توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم، آيت الله حسيني بوشهري، مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور، آيت الله العظمي علوي گرگاني مرجع تقليد، آيت الله سيدجواد شهرستاني نماينده آيت الله العظمي سيستاني و آيت الله العظمي سبحاني مرجع تقليد کشورمان ديدار کرد.
آيت الله العظمي نوري همداني از مراجع تقليد کشور در ديدار با مديران ارشد بانک ملت، خدمات دهي به مردم را در بخش اقتصادي کشور، توفيقي براي مديران بانک خواند و اظهار کرد: بر اساس تاکيد بزرگان، بانک ها بايد رسيدگي به نيازمندان و مستضعفان را در دستور کار خود قرار دهند.
وي ادامه داد: الحمدلله بانک ملت امکانات زيادي دارد و خدمات زيادي به مردم ارائه مي کند ولي مردم بايد بدانند که اين بانک چه کارهايي را در بخش هاي مختلف انجام داده است. بايد بدانند که بانک ملت براي ايجاد اشتغال پيشقدم شده يا در بخش کشاورزي يا توليد اقدامات وسيعي را انجام داده است. اگر اين موارد اطلاع رساني شود بقيه بانک ها نيز به ورود به اين عرصه ها مشتاق خواهند شد.
آيت الله سعيدي، توليت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و امام جمعه قم هم در ديداري جداگانه، از اقدامات بانک ملت در بخش هاي مختلف قدرداني کرد و اظهار داشت: بانک ملت از دستگاه هاي اقتصادي مهم و با ارزش کشور است که بايد براي رسيدن به قله تمام تلاش خود را به کار بگيرد و در حد توان خود براي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي، کمک کند.
وي از مديران بانک ملت خواست تا اهداف و راهبردها و بايدها و نبايدهاي فعاليت هاي خود را براي مردم تبيين کنند.
آيت الله سيدهاشم حسيني بوشهري، مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور، نيز در ديدار با مديران بانک ملت،با بيان اين نکته که مجموعه بانک ملت بر اساس گزارش هاي ارائه شده، بهترين ارائه خدمات را داشته است، از کارکنان پرتلاش و خستگي ناپذير اين بانک قدرداني کرد و گفت: رويکرد بانک ملت در حمايت از سرمايه گذاري ها و به حرکت درآوردن چرخ هاي اقتصاد کشور، قابل ستايش است.
وي بانک را داراي امتيازات بالا و در عين حال نقشي حساسي در اقتصاد کشور دانست و يادآور شد: سپرده هاي نظام بانکي ذخيره اي براي کشور است که نحوه استفاده از اين منابع و رويکرد مديران ارشد بانک ها در اين زمينه از اهميت زيادي برخوردار است.
آيت الله العظمي علوي گرگاني از مراجع تقليد همبا قدرداني از عملکرد مثبت بانک ملت اظهار اميدواري کرد که اين موفقيت ها در آينده نيز تداوم داشته باشد.
وي با تاکيد بر اين نکته که خداوند سرمايه را در اختيار بانک ها قرار مي دهد تا به بهترين شکل از آن استفاده کنند، خاطرنشان کرد: هدف اصلي از شکل گيري بانک ها، تسهيل امور بندگان خدا است و مديران بانک ها بايد تلاش کنند تا فرآيندهاي ارائه خدمات به مردم را تسهيل و ساده سازي کنند.
آيت الله شهرستاني، نماينده آيت الله العظمي سيستاني، نيز در ديدار با مديران ارشد بانک ملت با تاکيد بر اين نکته که ما پتانسيل و ابزار زيادي داريم ولي از آن خوب استفاده نکرده ايم خطاب به مديران ارشد بانک ملت گفت: هر قدمي که براي ارائه خدمت به مستضعفان و مستمندان انجام مي دهيد ضمن اين که توشه آخرت شما مي شود آثار مثبت آن را در در دنيا نيز خواهيد ديد.
وي تاکيد کرد: اگر شما به فکر مستمندان باشيد مطمئنا خدا هم در پيشرفت اهداف به شما کمک خواهد کرد.
آيت الله العظمي جعفر سبحاني، ديگر مرجع تقليد کشورمان، نيز در ديداري جداگانه، عملکرد بانک ملت را بر اساس گزارش ها و آمار اعلام شده، قابل ستايش و قدرداني خواند و اظهار کرد: اقدامات انجام شده در اين بانک بسيار خوب بوده است و خوشا به حال کسي که مسووليتي را بپذيرد و به نحو احسن به آن عمل کند.
وي تاکيد کرد: بانک امين مال و سپرده مردم است بنابراين نبايد به راحتي به همه افراد وام يا دسته چک داده شود زيرا اعطاي بي محاباي وام و دسته چک، مشکلات متعدد زيادي را در پي خواهد داشت که از جمله آنها افزايش زندانيان چک و سفته خواهد بود.
اين مرجع تقليد با تاکيد بر اين نکته که بانک ها بايد در عقود شرعي در سود و زيان شريک باشند، خطاب به مديران ارشد بانک ملت اظهار کرد: خدمات شما به ويژه در بحث اشتغالزايي و خدمات به مناطق محروم صدقه جاريه است و شما به اين وسيله، ايمان و اخلاق مردم را تثبيت مي کنيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن