تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821044441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه بنگاه هاي زود بازده با آموزش هاي فني و حرفه اي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۳۷ق.ظ)
توسعه بنگاه هاي زود بازده با آموزش هاي فني و حرفه اي موج-خوزستان-مناطق آزاد مي توانند با ايجاد مراکز فني و حرفه اي ظرفيت هاي خود را در بخش هاي مختلف افزايش دهند.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي خوزستان گفت: آموزش هاي بازار محور مي تواند راهي مناسب براي توسعه صنايع کوچک وبزرگ در خوزستان باشد.
عبدالنبي سواعدي افزود: تربيت نيروي انساني به عنوان يک سرمايه محسوب مي شود و جوانان با فراگيري آموزش هاي متناسب با صنايع در مناطق راه اشتغال خود را هموار کنند.
وي گفت: نياز سنجي هر سازمان براي تربيت نيروي انساني متخصص و ماهر با توجه به ايجاد کميته اي به نام کميته ويژه سرمايه گذاري برروي نيروي انساني محقق مي شود.
سواعدي اظهار داشت: آموزش هاي بازار محور در کنار اشتغال زايي مي تواند نقش مهم و موثري در جذب سرمايه گذار براي ايجاد صنايع کوچک و بزرک در هر کدام از شهرستان هاي خوزستان داشته باشد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي خوزستان در ادامه به آموزش هاي متناسب با اشتغال در مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: با توجه به رسالت مناطق آزاد که صادرات و واردات است اين مناطق مي توانند با ايجاد مراکز فني و حرفه اي ظرفيت هاي خود را در بخش هاي مختلف افزايش دهند.
وي اضافه کرد: ايجاد مرکز آموزش هتلداري در آبادان مي تواند يکي از ظرفيت هاي آموزش فني و حرفه اي در ايجاد صنعت گردشگري همگام با صنايع بزرگ ديگر در منطقه آزاد اروند دانست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن