تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819109347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۰۰ اتوبوس و ۳۰۰ نيروي انساني در مرز چذابه خدمت رساني مي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۶ق.ظ)
شهردار اهواز: ۱۰۰ اتوبوس و ۳۰۰ نيروي انساني در مرز چذابه خدمت رساني مي کنند موج-خوزستان-شهردار اهواز گفت: براي حمل و نقل زائران حدود ۱۰۰ اتوبوس در نظر گرفته شده و بيش از ۳۰۰ نيروي خدماتي نيز براي نظافت در مرز چذابه فعال هستند.
به گزارش خبرگزاري موج از خوزستان، سيد خلف موسوي در ارتباط با تعداد نيروهاي درگير با خدمات رساني در مرز چذابه گفت: براي حمل و نقل زائران حدود ۱۰۰ اتوبوس در نظر گرفته شده و بيش از ۳۰۰ نيروي خدماتي نيز براي نظافت در مرز چذابه فعال هستند. همچنين ايستگاه آتش نشاني و ايستگاه هاي صلواتي شهرداري به ارائه خدمات مي پردازند.
شهردار اهواز اظهار کرد: سال گذشته در زمينه حمل و نقل بحران هاي گسترده و ازدحام و ترافيک زيادي وجود داشت اما امسال با تدابير اتخاذ شده مردم در شهر بستان پياده شده و بعد به وسيله اتوبوس به مرز چذابه منتقل مي شوند.
موسوي عنوان کرد: اکثر سازمان هاي شهرداري همچون نهادهاي فرهنگي، روابط عمومي، سازمان آرامستان ها، زيباسازي، حمل و نقل، اتوبوسراني، پارک ها و فضاي سبز به تناسب نوع شغل خود براي خدمات رساني در مرز چذابه حضور دارند.
وي تصريح کرد:بهسازي جاده اي در مسير سوسنگرد به چذابه که اصلاح شد، باعث شد تا تردد زائران از اين مرز به سمت کربلا بيشتر شود. همچنين کوتاهي فاصله از لحاظ جغرافيايي تا رسيدن به کربلا از سمت چذابه براي اهالي غرب استان و مناطق جنوبي کشور باعث شده تا روزانه ده ها هزار نفر زائر از پايانه مرزي چذابه به سمت کربلا حرکت کنند.
وموسوي تأکيد کرد:هر تعداد که به زائران افزوده شود به همان ميزان نيز خدمات رساني خود را بيشتر خواهيم کرد و به حول و قوه الهي هيچ مشکلي نداريم.
وي ادامه داد: تمام نيروهاي شهرداري اهواز به صورت شبانه روزي مشغول خدمات رساني هستند و ان شاا... تا پايان اربعين و بازگشت کامل زائران حسيني اين خدمت رساني ادامه خواهد داشت.
شهردار اهواز اظهار کرد: حضور مشتاقانه مردم در ايام اربعين يک پيام دارد و آن هم پيامي است که امام حسين (ع) در آن زمان به جهانيان داد. زائران حسيني در واقع پيام آزادي، رهايي از ذلت، عدم تسليم در برابر زورگويان و پيام شهادت طلبي را به مردم سراسر جهان مخابره مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن