تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815630850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکوداشت خیرین مدرسه ساز معماران مهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نکوداشت خیرین مدرسه ساز معماران مهر نکوداشت خیرین مدرسه ساز منطقه 13 (معماران مهر) با حضور دکتر حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز برگزار شد.
۱۳۹۴ شنبه ۷ آذر ساعت 10:37

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا شهر تهران ، مراسم نکوداشت خیرین مدرسه ساز منطقه 13 با حضور دکتر محمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،  نعمت بنی آدم رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران ، نادیا دواری مدیر آموزش و پرورش منطقه ، مهندس دولتی عضو شورای شهر ، مهندس ذاکری شهردار منطقه 13 ، روزبهانی مسئول نمایندگی خیرین منطقه 13و جمعی از مدیران مدارس خیر ساز منطقه برگزار شد. دوراری مدیر آموزش و پرورش منطقه 13، ضمن خیر مقدم به میهمان عنوان کرد: این مراسم، قدمی برای برگزاری جشنواره بزرگ خیرین در سطح  شهر تهران بوده که قرار است از 22 تا 28 آذر در 300 مدرسه خیرساز برگزار شود که امیدواریم با این رویکرد جدید، قدمی برای تکریم خیرین مدارس برداریم . وی در ادامه به تشریح وضعیت آموزش منطقه 13 پرداخت و افزود:  فضای فیزیکی آموزش منطقه 13 به علت کهولت و قدمت مکان بسیار فرسوده است که  نیازمند رسیدگی جدی برای ایجاد فضای آموزشی هستیم. دواری با اشاره به اینکه با توجه به افزایش جمعیت، واحدهای آموزشی منطقه جوابگو نیست اظهار داشت : از خیرین و اعضای شورای شهر می خواهیم که حمایت خود را بیشتر نمایند. محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با ابراز خشنودی از حضورش در جمع فرهنگیان منطقه 13، گزارشی از روند شکل گیری مجمع را بیان کردند.
وی ادامه داد: 19 سال پیش در زمان شکل گیری مجمع خیرین مدرسه ساز تصور نمی کردیم با استقبال بی نظیر مردم روبرو شویم اما امروز  با افتخار اعلام  می کنیم مجمع خیرین مدرسه ساز 600 هزار نفرخیر در داخل کشور و 1000 نفر خیر در خارج از کشور دارد. رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور خاطر نشان کرد: گسترش این اندیشه در سطح کشور که دانش آموزان می توانند با مبالغ بسیار کمی خیر شوند می تواند تاثیر بسزایی در ایجاد فضاهای آموزشی باشد.
جلسه نکوداشت خیرین مدرسه ساز با سخنرانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران و مهندس دولتی عضو شورای شهر به پایان رسید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن