تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805148900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد محرومیت ورزشی فراروی جوانان مهرستانی/کمبود اعتبار گریبانگیر ورزش مهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
محرومیت ورزشی فراروی جوانان مهرستانی/کمبود اعتبار گریبانگیر ورزش مهرستان
محرومیت ورزشی یکی از مشکلات مهرستان است که جوانان ورزشکار این شهرستان را دلسرد کرده، چراکه نخستین دغدغه ورزشکاران این منطقه نبود سالن ورزشی مناسب است.

خبرگزاری فارس: محرومیت ورزشی فراروی جوانان مهرستانی/کمبود اعتبار گریبانگیر ورزش مهرستان



به گزارش خبرگزاری فارس از مهرستان، ورزش به‌ عنوان یکی از تفریحات سالم سبب نشاط و سر‌زندگی می‌شود و از طرفی جوانان با ورزش کردن اعتماد به‌نفس، رضایت از خود و زندگی را تجربه می‌کنند. محرومیت ورزشی یکی از مشکلات مهرستان است که جوانان ورزشکار این شهرستان را دلسرد کرده چراکه نخستین دغدغه ورزشکاران این منطقه نبود سالن ورزشی مناسب است. در همین راستا یکی از ورزشکاران به خبرنگار فارس در مهرستان می‌گوید: متاسفانه علاقه‌مندان به ورزش در این شهرستان با مشکلات نبود امکانات اولیه دست و پنجه نرم می‌کنند. غلام‌نبی صادقی پور افزود: شهرستان مهرستان فقط یک سالن ورزشی قابل استفاده دارد که متاسفانه نبود سیستم خنک کننده، رختکن و سکو مشکلات عدیده‌ای را برای ورزشکاران از این سالن به وجود آورده است. دبیر هیئت فوتبال شهرستان مهرستان بیان داشت: بی توجهی به نسل جوان و استعداد‌هایی که به دلیل نبود امکانات هدر می‌رود گناهی است که بر گردن مسئولان و متولیان است. نبود امکانات ورزشی دغدغه بانوان مهرستان در شهرستان مهرستان استعدادهای ورزشی بسیاری است اما به دلیل نبود امکانات وزیر ساخت‌های مناسب مکانی برای شکوفا شدن آن نیست.
  یکی از بانوان شهرستان مهرستان هم در این زمینه گفت: متاسفانه بانوان شهرستان مهرستان از کمترین امکانات جبرای انجام فعالیت‌های ورزشی، هنری و تفریحی محروم هستند و همین امر موجب بروز افسردگی در بین بانوان این شهرستان شده است. وی بیان کرد:‌ ورزش بهترین تفریح و سرگرمی است و با ورزش می‌توان از به وجود آمدن بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه جلو گیری کرد. فرشته شی‌زاده خاطرنشان کرد: در شهرستان مهرستان استعدادهای ورزشی بسیاری است اما به دلیل نبود امکانات وزیر ساخت‌های مناسب مکانی برای شکوفا شدن آن نیست. این بانوی مهرستانی تصریح کرد:‌ نبود مکان‌های ورزشی سبب کاهش گرایش جوانان به ورزش شده است. یک دانشجوی رشته تربیت بدنی اذعان داشت: بانوان شهرستان مهرستان  برخلاف تمامی این کاستی‌ها همیشه در مسابقات کشوری و استانی شرکت کرده و مدال‌های رنگارنگی را برای مهرستان به ارمغان آورده‌اند و ثابت کرده‌اند که ظرفیت آن را دارند که در عرصه‌های دیگر نیز بدرخشند و در این راستا تنها اعتماد و حمایت را می‌خواهند.

نبود اعتبار کافی یکی از مشکلات اداره ورزش و جوانان مهرستان است سرپرست اداره ورزش و جوانان مهرستان نیز به خبرنگار فارس در مهرستان گفت: شهرستان مهرستان دارای سه سالن ورزشی در مرکز شهر، دهستان چاهوک، و دیگری در بخش مرزی آشار است که در حال کار است. برکت سپاهی افزود: 16 هکتار زمین از طریق مسکن شهرسازی به این اداره واگذار شده که متاسفانه هنوز هیچ اعتباری برای ساخت و ساز آن مصوب نشده است. این مسئول ادامه داد: متاسفانه هیچ زمین فوتبال حصار شده‌ای در این شهرستان وجود ندارد که نیاز است در این زمینه مسئولان استانی توجه ویژه‌ای داشته باشند. وی بیان کرد: در اداره ورزش و جوانان ما یک صندوق حمایتی راه‌اندازی کردیم که امید است مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خیرین شهرستان در راستای حل مشکلات ورزش این شهرستان اقدام مثمر ثمری انجام دهند. برای تأمین هزینه‌ها و برطرف کردن خلاء‌های موجود و مشکلات مالی، مکان‌های ورزشی را به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم به طوریکه در شش ماهه امسال درآمد اداره کل ورزش و جوانان از این محل 125 میلیون تومان بوده است.
دست یاری به سمت بخش خصوصی دراز کرده‌ایم مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان چندی پیش در هفته تربیت بدنی با بیان اینکه در بخش اعتبارات ورزشی وضعیت مطلوبی نداریم، گفت: همه اقدامات انجام شده و موفقیت‌های حاصله و برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی به واسطه همکاری و تعامل ادارات و دستگاه‌های مختلف با مجموعه ما بوده است. حسین ثوری گفت: برای تأمین هزینه‌ها و برطرف کردن خلاء‌های موجود و مشکلات مالی، مکان‌های ورزشی را به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم به طوریکه در شش ماهه امسال درآمد اداره کل ورزش و جوانان از این محل 125 میلیون تومان بوده است. وی با بیان اینکه توجه به نقاط محروم در بخش ورزش در اولویت قرار دارد، گفت: با هدف توسعه و ترویج ورزش روستایی نیز، امسال 25 خانه ورزش روستایی را به امکانات ورزشی مجهز کرده و امیدواریم تا پایان سال این رقم افزایش یابد. گفتنی است، استاندار سیستان و بلوچستان در ابتدای سال‌جاری بر توجه به موضوع ورزش از سوی مسئولان مربوطه به ویژه در نقاط محروم و روستایی تاکید کرده و اعلام کرده‌اند که امسال با هدف برطرف شدن مشکلات بخش ورزش، وزیر ورزش و جوانان را به این استان دعوت خواهند کرد، با توجه به اینکه بیش از سه ماه تا پایان سال‌جاری فرصت باقیست، امیدواریم شاهد حضور وزیر ورزش و جوانان در سیستان و بلوچستان باشیم. انتهای پیام/3139/ذ30 در کانال خبری خبرگزاری فارس (سیستان و بلوچستان) در تلگرام به ما بپیوندید.
https://telegram.me/farssistanvabaluchstan 139

http://fna.ir/FX8K16





94/09/07 - 00:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن