تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812946187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ران پل:آمریکا و غرب داعش را ایجاد کرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران / خبرگزاری صدا و سیما/ سیاسی 1394/09/06
ران پل سیاستمدار سابق آمریکایی می گوید آمریکا با ایجاد گروهک تکفیری صهیونیستی داعش درصدد پیش بردن برنامه های خود در منطقه غرب آسیا(خاورمیانه) است.
به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، ران پل مدیر شبکه تلویزیونی ران پل لیبرتی ریپورت، دیروز پنج شنبه در برنامه ای با حضور دان مک آدامز مدیراجرایی این تلویزیون به بررسی این موضوع پرداخت که چه کسی و چرا از داعش محافظت و حمایت می کند؟
در ابتدای این برنامه، ران پل با اشاره به حمایت ها و پشتیبانی های ناتو و آمریکا از داعش در سوریه و عراق و نیز قاچاق نفت میادین تحت کنترل داعش توسط ترکیه، گفت غرب و ترکیه هریک منافع خاصی را دنبال می کنند و تنها وجه مشترک دو طرف تلاش برای سرنگونی بشار اسد رئیس جمهور سوریه است.
ران پل گفت حتی دستگاه های اطلاعاتی غرب نیز از داعش حمایت می کنند. لذا ما باید عمیق تر به این مسئله نگاه و آن را بررسی کنیم. بعلاوه باید مردم آمریکا بیدار شوند و بدانند که چه کسی از داعش حمایت می کند.
دانیل آدامز در پاسخ ران پل گفت اگر خیلی احتیاط می کنیم که بگوییم آمریکا به داعش کمک نظامی ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

جمعه ، ۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن