تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804644580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دایی و یحیی؛ چه کسی می‌برد؟


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دایی و یحیی؛ چه کسی می‌برد؟
نبرد سرمربیان پیشین پرسپولیس که علاقه دارند دوباره هدایت این تیم را در دست بگیرند بدون شک حساس‌ترین تقابل مربیان در هفته دوازدهم لیگ را رقم می‌زند.

به گزارش "ورزش سه"، دو مربی و بازیکن پرسپولیسی امروز در قامت سرمربیان صبا و ذوب‌آهن به مصاف هم خواهند رفت. کسانی که در دوران بازی‌یشان رابطه صمیمانه‌ای داشتند پس از ورود به عرصه مربیگری به دلیل دوری ناخواسته‌ای که بخاطر شرایط کاری برایشان پیش آمد تقریبا به شکل کامل از هم فاصله گرفتند و بازی امروز صبا و ذوب‌آهن نیز موجب شده آنها مقابل هم قرار بگیرند و هر طور شده پیروز میدان شوند چرا که هر دو علاقه زیادی برای بازگشت به نیمکت پرسپولیس دارند و این تقابل‌های رو در رو می‌تواند بهترین زمان برای عرضه اندام به هواداران قرمزهای پایتخت باشد.

مدت حضور گل‌محمدی در پرسپولیس طولانی نبود. او در مسابقات لیگ با پرسولیس به 7 پیروزی و 8 تساوی رسید و فقط دو بازی را به تراکتورسازی و راه‌آهن واگذار کرد اما باخت در ضربات پنالتی فینال جام حذفی به سپاهان موجب به ستوه آمدن برخی مدیران پرسپولیس شد که این اتفاق به مذاق گل‌محمدی خوش نیامد تا این سرمربی جوان استعفا دهد و دوران حضور در تیم محبوبش کوتاه و بدون افتخار باشد.

برخلاف گل‌محمدی، علی دایی دو مقطع  در پرسپولیس حضور داشت. در اولین مرتبه که یک سال و نیم به طول انجامید دایی توانست پرسپولیس را به دو قهرمانی در جام حذفی برساند و در مربیگری همانند دوران بازی‌اش برای برای قرمزها موثر کار کرده باشد اما بعد از آن دایی به راه‌آهن رفت و زمانی که به پرسپولیس برگشت نتوانست افتخارات قبل را تکرار کند. حاصل کار شهریار در دومین سرمربیگری پرسپولیس یک نایب قهرمانی بود. دایی لیگ چهاردهم را نیز خوب آغاز نکرد و تیمش تا هفته هفتم با دو پیروزی، دو تساوی و سه شکست در جایگاه نهم قرار داشت که این نتایج موجب شد سیاسی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس او را برکنار کند.

دایی که تا پایان فصل گذشته بیکار بود و دیگر پیشنهادی برای بازگشتش به پرسپولیس نشد به صبای قم آمد. تیم او از جام حذفی کنار رفته است اما در لیگ خوب کار کرده و اکنون جایگاه چهارم جدول را در اختیار دارد. اگر اتفاق خاصی نیافتد مطمئنا دایی تا پایان فصل در صبا خواهد ماند تا نتایج خوبش با تعدادی زیادی بازیکن باتجربه پا به سن گذاشته را ادامه دهد و این تیم را جزء بالا نشینان جدول کند و بیش از پیش مقابل چشم هواداران پرسپولیس قرار گیرد.

البته دایی برای بازگشت به پرسپولیس کار سختی خواهد داشت چرا که خوشحالی او بعد از گل تیمش در بازی این فصل با پرسپولیس باعث شده هواداران این تیم دل خوشی از شهریار نداشته باشند. علاوه بر آن اظهارات این فصل او در مورد پرسپولیس نیز تاثیر زیادی در بیشتر شدن ناراحتی قرمزها داشته است.

اگر پیش‌بینی کنیم روزی برانکو که در حال حاضر جایگاهی خوبی پیدا کرده از پرسپولیس برود بدون شک تماشاگران این تیم علاقه زیادی به بازگشت یحیی گل‌محمدی دارند نه علی دایی. گل‌محمدی با نتایج خوبش در ذوب‌آهن و پیش از آن نفت تهران در دل هواداران قرمز جای باز کرده و بر خلاف دایی زمان بازی تیمش با پرسپولیس خوشحالی نکرده یا مصاحبه‌ای انجام نداده است تا دوست‌داران این تیم را آزرده خاطر کند.

امروز جدال علی دایی و یحیی گل‌محمدی در قم تماشایی خواهد بود. دو مربی و دوست قدیمی برای شکست هم حتی به یک امتیاز هم فکر نمی‌کنند.

علی دایی (سرمربی) صبای قم یحیی گل محمدی (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

ارسال به تلگرام


09:12  1394/08/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن