تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814693564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامره: از کی‌روش می‌ترسند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سامره: از کی‌روش می‌ترسند
علی سامره مربی امیدهای استقلال که این روزها در کلاس مربیگری A آسیا حضور دارد گفت: ما تلاش می‌کنیم تا نسل فوتبال ایران را عوض کنیم.

سامره به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من از دستیارانم اشکان مانداری، مجید باقری، مهدی معیری، وحید مداحی، اسماعیل درزی سپاسگزارم که مخصوص در این روزها که من در کلاس‌های مربیگری هستم بالای سر تیم بودم. ما دنبال آن هستیم تا بتوانیم کاری بکنیم که نسل فوتبال ایران را عوض کنیم و فکر می‌کنم تا حدود زیادی هم موفق بودیم و در حال حاضر ما در رده سنی امید به همراه نیرو زمینی صدرنشین هستیم و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم قرار داریم. کادر فنی ما بدون اینکه از سمت باشگاه حمایت کند همه تلاششان را برای موفقیت تیم انجام دهند.

سیستم دفاعی با ژن مردم ایران سازگار نیست

 من قبل از بازی ایران و ترکمنستان چند روز در تمرینات تیم ملی حاضر شدم و از نزدیک تمرینات تیم را دنبال کردم. آقای کی روش بیشتر تفکرات دفاعی دارد و این مساله با ژن مردم ایران که بازی هجومی را دوست دارند تناسب ندارد. مردم دوستدارند که از ایران بازی هجومی ببینند. اینکه ما سال‌ها ترکمنستان را نبردیم دلیل این نمی‌شود که تیم ملی کار بزرگی کرده است. ما هنوز با تیم‌های قدر آسیا مثل چین و استرالیا مقابله نکرده‌ایم. وقتی حریف ما ترکمنستان باشد ما می‌توانیم یک گل بزنیم و یک گل بخوریم و جبران کنیم ولی آیا مقابل حریفان قوی‌تر هم می‌توانیم چنین کاری انجام دهیم؟

 کی روش تئوریسین دفاعی است

 من هیچ بحثی روی مسائل فنی آقای کی روش ندارم او مربی با کارنامه‌ای است. من به این بخش انتقاد دارم که ماسالی دو میلیون دلار به آقای کی روش می‌دهیم که با سیستم دفاعی بازی کنیم که اصلاً با ژن مردم ایران سازگار نیست. من هم این صحبت کارشناسان را قبول دارم که ایران مدت‌ها در خط دفاعی مشکل داشت والان خط دفاع ما خیلی بهتر از قبل شده ولی به نظر من‌بعد از بهبود خط دفاع نوبت خط حمله بود و باید ما بیشتر روی سیستم هجومی تیم کارکنیم مردم ما دوست دارند فوتبال زیبا و هجومی را تماشا کنند. آقای کی روش در دنیا به‌عنوان یک تئوریسین دفاعی مطرح‌شده است و می‌توانید این مطلب را حتی در زندگی‌نامه الکس فرگوسن هم بخوانید. به عقیده من تیم ملی ایران به کسی نیاز دارد که بتواند روی سیستم هجومی کار کند.

بعضی‌ها می‌ترسند بگویند بالای چشم کی روش ابرو است

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این انتقاد را می‌کنید نمی‌ترسید به شما بگویند او که تازه‌کار مربیگری‌اش را شروع کرده با چه کارنامه‌ای از کی روش انتقاد می‌کند گفت: نه من از هیچ‌چیز نمی‌ترسم. من با پشتوانه استعداد خودم به فوتبال آمدم و اگر هم روزی حتی نتوانم در ایران کارکنم به کشور دیگری می‌روم و در آنجا کار مربیگری را انجام می‌دهم. به نظر من بسیاری از کارشناسان می‌ترسند به کی روش بگویند بالای چشمت ابرو! ولی به هر حال یک نفر هم باید باشد که انتقاد کند، انتقاد سازنده کردن هیچ اشکالی ندارد. من بازهم تاکید می‌کنم من در بحث فنی هیچ صحبتی در مورد آقای کی روش ندارم، اما به نظر من سیستم دفاعی در تیم ملی ایران جواب نمی‌دهد و ما این همه هزینه نکرده‌ایم که از مربی بزرگی مثل کی روش تیم تدافعی تحویل بگیریم. اگر تیم ما هجومی باشد و فرصت و میدان بیشتری به بازیکنانی مثل طارمی داده شود، ما می‌توانیم علی دایی‌های جدید در فوتبال ایران داشته باشیم.

باید زودتر از اینها در تیم ملی جوان‌گرایی می‌کردیم

 من هم با جوان‌گرایی که در تیم ملی شده موافقم و فکر می‌کنم که این کار باید خیلی زودتر از این‌ها اتفاق می‌افتاد. من هم قبول دارم که جوان‌گرایی نیاز به زمان و میدان دیدن بازیکنان دارد ولی ما باید بدانیم که این سیستم دفاعی مردم را از فوتبال دور می‌کند و تماشای بازی‌های هجومی می‌تواند آنها را به استادیوم‌ها بیاورد.

علی سامره کارلوس کیروش(سرمربی) تیم ملی ایران

ارسال به تلگرام


11:22  1394/08/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن