تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815414393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح 63 پروژه عمراني، فرهنگي، خدماتي و ترافيکي در منطقه 11


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آذر ۱۳۹۴ (۴:۱۵ق.ظ)
افتتاح 63 پروژه عمراني، فرهنگي، خدماتي و ترافيکي در منطقه 11 موج - شهرداري منطقه 11 از افتتاح 63 پروژه عمراني، فرهنگي، خدماتي و ترافيکي در منطقه 11 خبر داد و گفت: مناطق مرکزي شهر تهران داراي حساسيت قابل توجهي هستند و به دليل وجود جمعيت شناور زياد در اين منطقه ايجاب مي‌کند که ما زيرساخت‌هايي را براي اين منطقه فراهم کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، نصرالله آباديان در اين رابطه اظهار داشت: مناطق مرکزي شهر تهران داراي حساسيت قابل توجهي هستند و به دليل وجود جمعيت شناور زياد در اين منطقه ايجاب مي‌کند که ما زير ساخت‌هايي را براي اين منطقه فراهم کنيم
وي با اشاره به پروژه‌هاي شاخص اين منطقه که روز شنبه با حضور محمد باقر قاليباف، شهردار تهران، افتتاح مي‌شود، گفت: فروشگاه شهروند يکي از پروژه‌هايي است که در نزديکي ميدان راه آهن با رويکرد کم کردن فاصله جنوب و شمال افتتاح خواهد شد. به گفته آباديان همچنين در راستايي تحقق رويکرد اجتماعي سراي محله‌هاي نيز مختلفي افتتاح خواهد شد.
شهردار منطقه 11 افتتاح ايستگاه آتش نشاني در اين منطقه با هدف ايمني بخشي بيشتر را يکي ديگر از پروژه‌هاي مهم دانست که با حضور شهردار تهران افتتاح مي‌شود.
آباديان با اشاره به اين‌که خط 3 مترو تهران از ميدان راه آهن تا تقاطع وليعصر در محدوده منطقه 11 قرار دارد، گفت: اقدامات مربوط به بازسازي ميدان‌هاي راه آهن و منيريه توسط منطقه 11 انجام خواهد شد.
شهردار منطقه 11 يکي از پروژه‌هاي اصلي ديگر را ايجاد يک مجموعه ورزشي دانست و گفت: اين مجموعه ورزشي منحصر به فرد رسالت ارتقا ورزش کشتي را خواهد داشت. به گفته آباديان اين پروژه نزديک به 7 هزار متر زير بنا دارد و با تجربه اين‌که ميدان راه آهن خاستگاه کشتي بوده است استقبال خوبي از اين پروژه شده است.
وي همچنين پروژه جمع‌آوري آب‌هاي سطحي در منطقه را نيز داراي اهميت دانست و گفت: طي سال‌هاي اخير اقدامات مستمري در اين رابطه انجام گرفته است.
آباديان با بيان اين که 70 ميليارد تومان اعتبار براي اين پروژه‌ها تخصيص يافته است ابراز اميدواري کرد: انجام اين اقدامات نقش مثبتي در راستايي کيفيت زندگي شهروندان داشته باشد.
شهردار منطقه 11 در رابطه با بازسازي ميدان راه آهن و منيريه گفت: مطالعات مربوط به اين موضوع توسط سازمان زيباسازي انجام شده است و اجراي آن نيز بر عهده همين سازمان است و بخشي از آن را منطقه 11 انجام مي‌دهد.
به گفته آباديان الگوي ساخت ميدان راه آهن همان الگو سابق است، گفت: ميدان راه آهن فاز 2 نيز دارد که تا پايان سال 94 آغاز به کار مي‌کند و اميدواريم که اين پروژه بيشتر از 4 ماه زمان نبرد.
شهردار منطقه 11 در ارتباط با بحث پياده راه اظهار داشت: طبق برنامه 5 ساله دوم شهرداري اجراي پياده راه ما بين تالار وحدت و تئاتر شهر به نام پياده راه «شهريار» داريم که فاز 2 آن توسط مطالعات شهر تهران انجام شده است و در صورت نهايي شدن بيش از 4 ماه زمان نخواهد برد. با اين حال هنوز ابلاغي براي اجرا صورت نگرفته است.
آباديان در خصوص مترو نيز گفت: منطقه 11 در حوزه زيرساختي از مناطق پيشرو بوده است و در حال حاضر خطوط 4 و 2 و 7 و 3 در اين منطقه قرار دارند که براساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته که خط 7 در نيمه اول سال 95 راه‌اندازي مي‌شود.
وي درباره موضوع درختان خيابان وليعصر گفت: خيابان وليعصر از چندين منطقه عبور مي‌کند که منطقه 11 جنوبي‌ترين آن است با اين حال سازمان پارک‌ها و فضاي سبز متولي اين خيابان است و مناطق هم بر اساس بخش نامه‌هاي اين سازمان اقداماتي را انجام مي‌دهند.
وي افزود: در راستاي پيرايش خيابان وليعصر، اقدامات ويژه‌اي مانند؛ حذف زوايد فيزيکي صورت گرفته است و تلاش شهرداري منطقه اين است که همانند خيابان انقلاب، گذرگاه‌هاي ديگري را ساماندهي کند.
شهردار منطقه 11 در رابطه با بافت تاريخي و گردشگري اين منطقه بيان کرد: توسعه حمل‌ونقل عمومي در هسته مرکزي شهر بسيار خوب انجام شده است، به‌گونه‌اي که تا سال 95 تمام قسمت‌هاي مترو مربوط به منطقه 11 به پايان خواهد رسيد.
وي با بيان اين‌که منطقه 11 بهشت حمل‌ونقل عمومي تهران است، گفت: اقدامات انجام گرفته در اين منطقه اين پيام را دارد که ما مي‌خواهيم از ظرفيت‌هاي موجود استفاده کنيم تا شهروندان با کمترين جابه‌جايي از آن‌ها استفاده کند.
آباديان درباره بحث نگهداري از فضاهاي تاريخي افزود: 4 کيلومتر از حصار ناصري در منطقه 11 قرار گرفته است و تعامل خوبي بين منطقه و سازمان ميراث فرهنگي وجود داشته است.
به گفته وي بر اساس طرح جامع شهرداري تهران، تکاليف مشترکي وجود دارد که بر اساس آن بتوانيم نسبت به حفظ و حراست از مکان‌هاي تاريخي اقدام کنيم.
وي تأکيد کرد: بايد به سمتي برويم که از ظرفيت‌هاي تاريخي به عنوان ظرفيت‌هاي اقتصادي استفاده کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن