تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813100506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي بالغ بر 7.5 کيلومتر اصلاح شبکه آب‌رساني و انشعاب‌ها در گنبد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۶:۴۶ب.ظ)
اجراي بالغ بر 7.5 کيلومتر اصلاح شبکه آب‌رساني و انشعاب‌ها در گنبد موج - مدير امور آب و فاضلاب شهرستان گنبد از اجراي بالغ بر 7.5 کيلومتر اصلاح شبکه آب‌رساني و انشعاب‌ها به منظور کاهش هدر رفت آب در اين شهر خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، احمد ابراهيمي، در اين باره افزود: تأمين و توزيع آب سالم و بهداشتي براي مشترکان نياز به اصلاح، نوسازي و توسعه خطوط انتقال و شبکه‌هاي آب‌رساني با لوازم و تجهيزات جديد روز است.
وي اصلاح و نوسازي آب‌رساني را نقش تعيين‌کننده‌اي در کاهش پرت آب عنوان کرد و گفت: بر همين اساس اصلاح شبکه آب‌رساني شهر گنبد از اولويت‌هاي اين امور است.
مدير امور آب و فاضلاب شهر گنبد با اشاره به اين که 40 درصد شبکه آب‌رساني اين شهر فرسوده است، خاطرنشان کرد: براي اصلاح و نوسازي هر کيلومتر اجراي شبکه‌هاي آب‌رساني اعتبار زيادي لازم دارد.
احمد ابراهيمي تصريح کرد: اصلاح شبکه آب‌رساني شهر گنبد به طول 7 هزار و 520 متر از جنس پلي‌اتيلن اجرا شده است.
به گفته وي از اين مقدار 4.7 کيلومتر مربوط به تقويت شبکه آب شرب شهر گنبد بوده است.
مدير امور آب و فاضلاب شهر گنبد با بيان اين مطلب که اجراي طرح فاضلاب شهر گنبد با پيشرفت خوبي در حال اجرا است، افزود: عمليات تميزکاري و لجن برداري 22 منهول در دستور کار اين امور قرار گرفته که تاکنون 900 متر مسير خط انتقال به تصفيه‌خانه فاضلاب شهر گنبد تميزکاري شده و در مجموع 200 مترمکعب لجن برداري شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن