تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815524667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضا براي افراد اخلال گر در صدور ويزا بايد ناامن شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۶:۱۳ب.ظ)
سرپرست معاونت سياسي و امنيتي: فضا براي افراد اخلال گر در صدور ويزا بايد ناامن شود موج - کرمانشاه - سرپرست معاونت سياسي و امنيتي استانداري گفت: فضا براي افرادي که در صدور ويزا دست به اخلال گري مي زنند بايد ناامن شود.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه، يوسف شاه حسيني در جلسه ستاد ساماندهي اربعين افزود: در استان کرمانشاه در زمينه اسکان و پذيرايي از زائرين اربعين اقدامات خوبي صورت گرفته اما در زمينه صدور ويزا افرادي هستند که اخلال ايجاد مي کنند.
وي بيان داشت: با تمهيدات اتخاذ شده به زودي مشکل ايجاد شده در صدور ويزا حل خواهد شد و از مسوولين ذيربط خواسته ايم که نهايت اهتمام خود را جهت تسريع در صدور ويزا به کار گيرند.
وي بيان داشت: کميته هاي مختلفي جهت اسکان و پذيرايي و تسهيل در تردد زائران ايجاد شده و تاکنون اقدامات خوبي اثربخش در اين زمينه صورت گرفته است.
شاه حسيني تصريح کرد: کميته ها مکلف به انجام وظايف دقيق و صحيح خود هستند و برنامه هايي که در اين ستاد براي آنها تعريف شده بايد به درستي مورد پيگيري قرار دهند.
وي بيان داشت: از کميته نظارت و ارزيابي انتظار دارم که در خصوص روند کاري کميته ها و وظايف انجام شده نسبت به تنظيم و ارائه مستندات اقدام نمايد تا به عنوان تجربه براي سال هاي آينده در استان باقي بماند.
همچنين در اين جلسه مدير کل امور اجتماعي استانداري نيز با ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده گفت: کميته هاي تغذيه با هدف اطعام زائرين در حد توان، کميته جذب مشارکت هاي مردمي با هدف استمرار تلاش براي جذب و جمع آوري کمک هاي نقدي و جنسي و تحويل آن به کميته هاي مربوطه در اسرع وقت، کميته بهداشت و درمان با هدف ارائه خدمات درماني و استقرار اکيپ هاي ثابت و سيار در مسير تردد زائرين، کميته اسکان با هدف مديريت مراکز اسکان و همچنين هدايت و اسکان زارئرين اربعين حسيني به محل هاي اسکان در نظر گرفته شده، کميته امنيت و انتظامي با هدف تامين تردد زائرين در کليه مسيرهاي مواصلاتي و محل هاي اسکان، کميته زيرساخت، سوخت و حمل و نقل با هدف برنامه ريزي دقيق جهت جابجايي زائرين از پايانه هاي استان و نظارت بر نرخ هاي مصوب حمل و نقل، کميته فرهنگي، آموزشي و اطلاع رساني با هدف برنامه ريزي جهت برپايي شعائر ديني و برنامه هاي فرهنگي و مذهبي در اماکن اسکان و کميته نظارت و ارزيابي با هدف نظارت بر حسن اجراي امور در طول برگزاري مراسم با دريافت مصوبات و گزارشات از دبيرخانه ستاد استاني و همچنين ابلاغيه هاي ستاد مرکزي در استان تشکيل شده اند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن