تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815343633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد سفراي خارجي مقيم ايران از درمانگاه شبانه روزي در شيراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۳:۴۴ب.ظ)
بازديد سفراي خارجي مقيم ايران از درمانگاه شبانه روزي در شيراز موج - جمعي از سفراي خارجي مقيم ايران، چگونگي ارائه خدمات بهداشتي-درماني را به اتباع غيرايراني در درمانگاه شبانه روزي شهيد حر رياحي شيراز از نزديک بررسي کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس اداره مراقبت مرکز مديريت بيماري‌هاي واگير معاونت بهداشتي وزارت بهداشت و درمان کشور که در اين بازديد، سفراي خارجي را همراهي مي‌کرد، همکاري با کميسارياي عالي پناهندگان و اداره کل اتباع و مهاجران خارجه وزارت کشور را از فعاليت‌هاي رايج وزارت بهداشت و درمان عنوان کرد.
محمود سروش، هدف از اين بازديد را افزايش ميزان جلب مشارکت‌ها و کمک کنننده هاي بين المللي عنوان کرد و ادامه داد: در هر دوره، از سفيران و کمک کننده‌هاي سازمان‌هاي مختلف، براي مشاهده خدمات بهداشتي ارائه شده در کشور دعوت مي‌شود.
وي خدمات بهداشتي ارائه شده شاخص در منطقه مديترانه شرقي، شاخ آفريقا و ديگر مناطق محل زندگي اتباع خارجي را خدمات بهداشت درماني ابتدايي (PHC) دانست و افزود: اين خدمات، در تمام سطوح و گروه سني ارائه مي‌شود.
سروش اضافه کرد: اين خدمات طوري طراحي شده، که سلامتي اتباع خارجي، همانند سلامت اتباع ايراني، تأمين شود.
وي با اشاره به گروه‌هاي مختلف اتباع در ايران نيز گفت: گروهي که در مهمان شهرها سکونت دارند، براي استفاده از خدمات بهداشتي درماني به مجموعه‌هاي "بهداشت سلامت" مراجعه مي‌کنند.
رئيس اداره مراقبت مرکز مديريت بيماري‌هاي واگير در معاونت بهداشتي وزارت بهداشت، از حضور پزشک، ماما، کارشناسان بهداشت خانواده، مسوول ايمن سازي و داروخانه، در مجموعه‌هاي "بهداشت سلامت" خبر داد و گفت: در کشور، حدود 15 مهمان شهر داريم.
وي سرمايه گذاري‌هاي عظيم کشور در ايمن سازي را براي تمامي اتباع ايراتي، افغاني، پاکستاني، عراقي و همه ساکنان خاک ايران عنوان کرد و از تلاش‌هاي وزارت بهداشت براي تأمين بيمه اتباع خارجي خبر داد و گفت: دولت جمهوري اسلامي ايران براي اين برنامه ساز و کار خوبي دارد.
گفتني است: درمانگاه شبانه روزي شهيد حر رياحي شيراز با ارائه خدماتي در بخش‌هاي عمومي، تخصصي، دندان پزشکي، فيزيوتراپي، آزمايشگاه، داروخانه، بينايي سنجي و عينک سازي، پوست و مو، مشغول به فعاليت است که در اين بازديد، خدمات در حال ارائه به اتباع خارجي در گروه‌هاي سني مختلف مانند نوزادان، کودکان، جوانان، ميان‌سالان و مادران باردار از نگاه سفراي کشورهاي خارجي بررسي شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن