تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815349338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طی ۶ ماه نخست سال جاری؛ ۱۶۵ مجوز تأسیس واحد صنعتی در قم صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


طی ۶ ماه نخست سال جاری؛ ۱۶۵ مجوز تأسیس واحد صنعتی در قم صادر شد استان‌ها > قم - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از صدور ۱۶۵ مجوز تأسیس واحد صنعتی طی ۶ ماهه نخست سال‌جاری در قم خبر داد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، احمد ذاکری با بیان آماری از آخرین مجوزهای اعطایی به واحدهای صنعتی در قم، به مهر گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۶۵ مجوز تأسیس واحد صنعتی و ۱۲۵ پروانه بهره برداری صنعتی در قم صادر شده است. وی با بیان اینکه پروانه بهره‌برداری معدن پنج مورد، برداشت از معدن ۲۳ مورد، گواهی کشف یک مورد و پروانه اکتشاف یک مورد طی این مدت صادر شده، گفت: هزار و ۶۹۳ مورد مجوز واحدهای صنفی و ۱۶۶ کارت بازرگانی طی ۶ ماهه نخست سالجاری در استان قم صادر شده است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: در نیمه نخست سال‌جاری سرمایه مجوزهای صنعتی صادر شده هفت هزار و ۴۰۳ میلیارد ریال و ارزش پروانه‌های بهره برداری صنعتی ۲ هزار و ۴۶۸ میلیارد ریال بوده است. وی گفت: طی این مدت مجوزهای تأسیس زمینه اشتغال سه هزار و ۶۴۱ نفر و پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی نیز زمینه اشتغال هزار و ۳۲۳ نفر را فراهم کرده است. ذاکری اظهار کرد: بیشترین مجوزهای صادر شده در واحدهای صنعتی طی ۶ ماهه نخست امسال مربوط به محصولات لاستیک و پلاستیک با ۴۳ مجوز، محصولات آشامیدنی و مواد غذایی با ۳۷ مجوز، محصولات شیمیایی با ۳۴ مجوز، محصولات فلزی فابریک با ۲۰ مجوز، ساخت ماشین آلات و تجهیزات با ۱۷ مجوز بوده است.

کلید واژه ها: استان قم -




چهارشنبه 4 آذر 1394 - 12:52:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن