تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798269275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران: دولت پول 480 میلیارد ریالی تراکتورسازی را نمی‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران:
دولت پول 480 میلیارد ریالی تراکتورسازی را نمی‌دهد
مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران طلب 480 میلیارد ریالی مجموعه تحت مدیریتش از دولت را نیز یادآور شد و گفت: متاسفانه رغبتی برای پرداخت آن از سوی دولت وجود ندارد.

خبرگزاری فارس: دولت پول 480 میلیارد ریالی تراکتورسازی را نمی‌دهد



ابوالفتح ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز درباره تسهیلات ویژه خودرو خبر از طلب 480 میلیارد تومانی مجموعه تحت مدیریتش از دولت خبر داد و اظهار داشت: هر چند وی دیدگاهی مثبت نسبت به اعطایی تسهیلات برای خرید خودرو از سوی دولت داشت اما این تفکر در ما قوت می‌گیرد که آیا این طلب با اختصاص رقم اندکی از تسهیلات اعطایی به خودروسازان تامین نمی‌شد؟ آیا این پرداخت این بدهی دولت چرخیدن چرخ‌های این صنعت را شتاب نمی‌بخشید؟ وی گفت: درصورتی که خودروسازان برنامه‌ریزی مناسب با چشم‌انداز تحرک در صنعت کشور را در دستور کار خود قرار دهند شاهد رونق در قطعه‌سازی و در نتیجه صنعت کشور خواهیم بود.
ابراهیمی تاکید کرد: اگر خودرو سازان رقم نزدیک به 4 هزار میلیاردی را که اخیرا در قالب تسهیلات خرید خودرو از سوی دولت به آنها اختصاص یافته به بدنه قطعه سازی کشور تزریق کنند نه تنها از این تسهیلات استفاده بهینه خواهد شد بلکه تحول اقتصادی در کنار تحرک صنعتی در کشور اتفاق خواهد افتاد.
وی نقدینگی را مهم‌ترین تنگنای صنایع کشور عنوان کرد و اظهار داشت: تمام صنایع کشور در حال حاضر با مشکل نقدینگی مواجه هستند تا جایی که تهیه مواد اولیه برای واحدهایی تولیدی به سختی صورت می‌گیرد و مطمئنا صنعت رشد نخواهد کرد مگر با کمک دولت و تسهیلات بانکی.
ابراهیمی با اشاره به اینکه بانک‌ها با مواضع سختگیرانه در مقابل صنعتگران ظاهر می‌شوند، افزود: بهره بالا و درگیر کردن واحدهای تولیدی به واسطه تسهیلات با مراجعه قضایی از جمله تبعات دریافت تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی است.
این فعال حوزه صنعت کشور قانون جدید مالیات را از دیگر مشکلات بخش صنعت اعلام کرد و گفت: این قانون شرایط پیچیده‌ای را برای صنعتگران بوجود آورده و قانون‌گذار بیشترین ابزار را در این زمینه در اختیار قوه مجریه قرار داده بطوری که شاهد جریمه‌های کلان برای واحدهای تولیدی به واسطه قانون مالیات هستیم و متاسفانه اقدامات قانونی از سوی واحدهای تولیدی برای تبرعه شدن نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب می‌شود.
ابراهیمی گریزی نیز به تحولات بعد از تحریم زد و تصریح نمود: هرگونه داد و ستد باید با کنترل صورت گیرد تا هم از خام‌فروشی جلوگیری شود و هم از ورود مواد اولیه نامرغوب، محصول تمام شده که در داخل توان تولید داریم ممانعت شود.
وی در این رابطه از صنعت خودروسازی به عنوان مصداق یاد کرد و اضافه نمود: اگر کیفیت در کنار قیمت مناسب و توجه به استانداردها در اولویت مدیران خودروسازی کشور قرار گیرد شرایط برای رشد و توسعه این صنعت فراهم شده و در نتیجه نیازی به محصولات خارجی احساس نخواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران راکد و غیرفعال بودن اکثر صنایع استان را متذکر شد و گفت: در حال حاضر اکثر واحدهای تولیدی استان غیرفعال بوده که دلیل اصلی آن مشکل نقدینگی است.
ابراهیمی در پایان طلب 480 میلیارد ریالی مجموعه تحت مدیریتش از دولت را نیز یاد آور شد و عنوان کرد: این طلب مربوط به سال 82 است که اگر با شاخص‌های نقدینگی امروز محاسبه شود رقمی کلان را است و متاسفانه رغبتی برای پرداخت آن از سوی دولت وجود ندارد و صرفا 70 میلیارد ریال آن سال گذشته به این واحد تولیدی بازگردانده شد.
انتهای پیام/60014/ع40

http://fna.ir/8D8O7S





94/09/04 - 10:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن