تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارق چک های بانکی را شناسایی کنید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سارق چک های بانکی را شناسایی کنید




رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از شهروندان خواست در صورت شناسایی سارق چک های بانکی یکی از بانک های شهریار بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.





خبرگزاری مهر: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از شهروندان خواست در صورت شناسایی سارق چک های بانکی یکی از بانک های شهریار بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ منصور خدادادی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: برابر شکایت یکی از کارکنان بانکی در شهرستان شهریار و اعلام اینکه در ساعات پایانی اواخر مهرماه سال جاری، شخصی حدودا ۳۸ ساله به عنوان مشتری وارد بانک شده و پس از مدت کوتاهی انتظار به محض اینکه مسئول باجه، محل را برای کاری ترک می کند به جلوی باجه رفته و اقدام به سرقت می کند.


سارق چک های بانکی را شناسایی کنید



رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: بنا به اظهارات شاکی، سارق چند بسته چک بانکی به مبلغ  ۲۰ میلیون تومان را سرقت کرده است.

سرهنگ خدادادی گفت: با بررسی دوربین های مداربسته بانک، تصویر سارق به دست آمد و برابر دستور مقام قضائی، تصویر متهم برای شناسایی توسط شهروندان در روزنامه های کثیرالانتشار و سایت های خبری چاپ و منتشر می شود؛ شهروندان در صورت شناسایی سارق، اطلاعات خود را با شماره تلفن شماره ۶۵۲۲۶۰۲۹–۰۲۱و ۲۱۸۷۵۷۰۰-۰۲۱ به پلیس آگاهی غرب استان تهران در شهریار اطلاع دهند.






تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن