تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799490830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران در قرن ۲۱ به يکي از بزرگ‌ترين عرضه‌کنندگان نفت و گاز تبديل مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۵۳ب.ظ)
ايران در قرن ۲۱ به يکي از بزرگ‌ترين عرضه‌کنندگان نفت و گاز تبديل مي‌شود موج - وزير اقتصاد هلند گفت: من فکر مي‌کنم که ايران در قرن ۲۱ به يکي از بزرگ‌ترين عرضه‌کنندگان نفت و گاز نه تنها در منطقه، بلکه در کل جهان بدل مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از شانا، هنک کامپ اظهار داشت: با توجه به اين شرايط، براي ايران ارتباط خوب و سازنده با کشورها در سراسر دنيا و همچنين روابط جهان با ايران اهميت بسيار بالايي دارد.
وي افزود: ايران و هلند در چهار قرن گذشته روابط اقتصادي و تجاري خوبي با يکديگر داشته‌اند، به دنبال تحريم‌هاي ايران همکاري‌هاي تهران و آمستردام ظرف چندسال گذشته تا حدودي کاهش يافت، اما؛ ما نسبت به آينده روابط دو طرف و تقويت همکاري‌هاي دو جانبه پس از توافق جامع هسته‌اي ميان تهران و کشورهاي گروه ۱+۵ خوش‌بين هستيم.
وزير اقتصاد هلند با بيان اين‌که هلند خود يک صادر کننده گاز است، گفت: اين کشور همچنين توزيع‌کننده گاز دريافتي از روسيه و نروژ به ديگر بخش‌هاي اروپاست.
کامپ يادآور شد: بخش عمده‌اي از نفت و گاز در اروپا از مسير هلند مي‌گذرد، ازاين‌رو اين کشور تأسيسات فراواني براي ذخيره‌سازي گاز طبيعي و نفت خام در بندر روتردام دارد.
وزير اقتصاد هلند گفت: من فکر مي‌کنم در آينده محموله‌هاي نفت خام و گاز طبيعي مايع شده (LNG) ايران پس از رسيدن به بندر روتردام از آنجا به ديگر بخش‌هاي اروپا ارسال مي‌شود.
کامپ با بيان اين‌که ايران هم اکنون گاز زيادي توليد مي‌کند، اما؛ بخش عمده آن در داخل مصرف مي‌شود، گفت: من فکر مي‌کنم حدود ۹۰ تا ۹۵ درصد گاز توليدي در ايران در بازار داخلي مصرف مي‌شود، از يک‌سو خوب است که اين نعمت و ذخاير خدادادي که در ايران قرار دارد در خدمت رفاه مردم اين کشور قرار گيرد، اما؛ از سوي ديگر تهران بايد با افزايش توليد گاز و بالا بردن بهره‌وري و تبديل گاز به آل ان جي براي فروش به ديگر بخش‌هاي دنيا به‌ويژه اروپا تلاش کند.
وي با ابراز تمايل براي تقويت همکاري با ايران در پروژه‌هاي نفت و گاز، گفت: من هم اکنون در راس هيأتي متشکل از نمايندگان ۶۰ شرکت هلندي به تهران آمده‌ام و برخي از اين شرکت‌ها داراي دانش فني و تخصص در زمينه نفت و گاز هستند و هدف ما از اين سفر، آغاز همکاري‌ها با شرکت‌هاي ايراني است.
وزير اقتصاد هلند در اين باره که آيا شرکت‌هاي هلندي برنامه‌اي براي حضور در پروژه‌هاي نفت و گاز ايران دارند، گفت: ايراني‌ها براي توسعه صنايع خود بايد کارهاي بسياري انجام دهند و کارشناسان و توان فني بالايي در ايران وجود دارد و از سويي ديگر شرکت‌هاي هلندي دانش فني خوبي در حوزه‌هاي نفت و گاز دارند، ازاين‌رو مي‌توان آينده‌اي خوب را براي همکاري شرکت‌هاي ايراني و هلندي متصور شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن