تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820745006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طی سال تحصیلی جاری رخ داد تحصیل 9 هزار نوآموز زنجانی در 400 مرکز پیش‌دبستانی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طی سال تحصیلی جاری رخ داد
تحصیل 9 هزار نوآموز زنجانی در 400 مرکز پیش‌دبستانی
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سال تحصیلی جاری 9 هزار نوآموز زنجانی در 400 مرکز پیش‌دبستانی مشغول به تحصیل هستند.

خبرگزاری فارس: تحصیل 9 هزار نوآموز زنجانی در 400 مرکز پیش‌دبستانی



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر بیات بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش رسانه‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی اظهار کرد: باید تعامل میان آموزش و پرورش و اصحاب رسانه در زمینه فرهنگ‌سازی مربوط به تعلیم و تربیت افزایش پیدا کند.
وی با بیان اینکه مقطع پیش دبستانی در دو دوره 4 تا 6 ساله اجرا می‌شود، اضافه کرد: کودکان در سنین 5 و 6 سال از این آموزش‌ها بهره‌مند می‌شوند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه براساس توافق‌های صورت گرفته متولی اصلی مقطع دوره پیش‌دبستانی آموزش و پرورش است، اضافه کرد: براساس تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش، بهزیستی و معاونت حقوقی ریاست جمهوری وظیفه آموزش و پرورش در زمینه این مقطع تحصیلی را شامل صدور مجوز، تبیین و تولید محتوا و نظارت بر فعالیت این مراکز اعلام کرده است.
بیات با بیان اینکه از سال آینده همه مراکز پیش دبستانی تحت نظارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرند، عنوان کرد: ادامه فعالیت‌های مراکز پیش دبستانی از سال آتی منوط به دریافت مجوز از آموزش و پرورش است.
وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری 55 درصد کودکان زیر پوشش آموزش‌های مقطع پیش دبستانی قرار گرفته است، اظهار کرد: باید در کنار پوشش کمی به فکر پوشش‌های کیفی نیز باشیم.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه برای مربیان مقطع پیش‌دبستانی دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: در آغاز سال دوره آموزشی اولیه برگزار شده و این آموزش‌ها ادامه می‌یابد. بیات با اشاره به اینکه شهریه مراکز پیش دبستانی در مناطق برخوردار برای یک سال 610 هزار تومان است، گفت: در مناطق محروم نیز مبلغ این شهریه 270 هزار تومان است.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 400 مرکز پیش‌دبستانی در استان زنجان فعال است، ادامه داد: 9 هزار نوآموز در این مراکز تحصیل می‌کنند.
 معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از جذب 200 مربی پیش‌دبستانی در سال تحصیلی 95-94 خبر داد و افزود: این افراد دارای رشته‌های مرتبط با مراکز پیش‌دبستانی هستند. انتهای پیام/73009/س30



94/09/03 - 15:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن