تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815430138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشنهاد شرکت اروپايي به ايران براي مشارکت در ساخت واحدهاي LNG


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۵۲ب.ظ)
پيشنهاد شرکت اروپايي به ايران براي مشارکت در ساخت واحدهاي LNG موج - معاون وزير نفت در امور گاز گفت: چند شرکت اروپايي پيشنهاد‌هايي را براي مشارکت در ساخت واحدهاي LNG و صادرات گاز از اين طريق مطرح کردند که البته هنوز مذاکرات نهايي نشده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا عراقي در حاشيه کارگروه کاربري گاز طبيعي اتحاديه بين‌المللي گاز در جمع خبرنگاران افزود: از پنج طرح LNG در دست ساخت، طرح موسوم به «ايران LNG» شصت درصد پيشرفت دارد که اميدواريم پس از يافتن سرمايه‌گذار، تا يک سال و نيم آينده بتوانيم آن را به اتمام رسانده و وارد بازار LNG شويم.
عراقي يادآور شد: نمي‌توانيم به همه کشورها از طريق خط لوله گاز صادر کنيم اما LNG اين محدوديت‌ها را ندارد.
مديرعامل شرکت ملي گاز تأکيد کرد: اگرچه در حال حاضر LNG قيمت بالايي در بازار ندارد، اما؛ ورود به اين صنعت جزو استراتژي‌هاي کشور است.
وي درباره مذاکرات اخير با هيات هلندي افزود: در روز گذشته با وزير اقتصاد هلند به همراه نمايندگان 35 شرکت فعال در صنعت نفت و گاز ديدار و مذاکراتي داشتيم.
وي ادامه داد: اين مذاکرات با هدف آشنايي سرمايه‌گذاران هلندي با فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در صنعت نفت و گاز ايران برگزار شد.
مديرعامل شرکت ملي گاز خاطرنشان کرد: ذخيره‌سازي، پالايش، خطوط لوله و کنترل‌هاي هوشمند از جمله حوزه‌هاي همکاري با اين کشور به شمار مي‌رود.
عراقي با تأکيد بر نقش روزافزون گاز در سبد انرژي اظهار داشت: از طريق جايگزين کردن گاز با سوخت مايع توانستيم سرعت صادرات انواع فرآورده‌هاي نفتي را فراهم کنيم.
مديرعامل شرکت ملي گاز خاطرنشان کرد: اگر شبکه گازرساني در کشور توسعه نمي‌يافت ناچار بوديم روزانه چهار ميليون بشکه نفت را به سوخت مايع تبديل و در داخل کشور مصرف کنيم.
وي درباره مذاکرات با نمايندگان اتحاديه بين‌المللي گاز گفت: در اين جلسه مسائل مربوط به اتحاديه، وضعيت بازار گاز و جايگزيني با سوخت‌هاي آلاينده مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
وي با بيان اين که اجلاس بين‌المللي اتحاديه سه سال آينده در آمريکا برگزار خواهد شد، اظهار داشت: از طريق برگزاري جلسات کارگروه‌ها، مقدمات برگزاري کنفرانس بين‌المللي فراهم مي‌شود.
مدير عامل شرکت ملي گاز اضافه کرد: تا 2 سال آينده دو جلسه ديگر کميته‌هاي تخصصي اتحاديه بين‌المللي گاز در تهران برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن