تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813069771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پديده غالب در آسيب‌هاي اجتماعي بي‌خانماني است نه اعتياد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۳۲ب.ظ)
پديده غالب در آسيب‌هاي اجتماعي بي‌خانماني است نه اعتياد موج - رئيس مرکز توسعه و پيشگيري سازمان بهزيستي پديده غالب در آسيب‌هاي اجتماعي را بي‌خانماني دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، در جريان دويست و يازدهمين جلسه علني شوراي اسلامي شهر تهران مجيد رضازاده، رئيس مرکز توسعه و پيشگيري سازمان بهزيستي، موضوع مشکلات محله هرندي را مساله‌اي اجتماعي دانست و گفت: راه‌حل مسائل اجتماعي، اقدامات فرهنگي و اجتماعي است و انجام کارهاي ديگر موضوع را پيچيده‌تر مي‌کند.
وي با بيان اينکه پديده قالب در مسائل اجتماعي، بي‌خانماني است نه اعتياد گفت: البته افرادي به دليل اعتياد دچار بي‌خانماني شده‌اند.
رئيس مرکز توسعه و پيشگيري سازمان بهزيستي اظهار داشت: اگر قبول کنيم که مساله اصلي بي‌خانماني است، راه‌حل آن نيز برطرف کردن بي‌خانماني است و پس از آن و يا در حين انجام آن بايد به موضوع اعتياد پرداخته شود.
رضازاده با تأکيد بر اين که بايد از برخوردهاي هيجاني و فوريتي در آسيب‌هاي اجتماعي پرهيز شود، گفت: با اقدامات هيجاني، مشکلات حل نمي‌شود و با ايجاد معضلات ديگر مساله را پيچيده‌تر مي‌کند.
وي تأکيد کرد: نبايد انتظار داشته باشيم که راه‌حل اساسي در اقدامات کوتاه‌مدت باشد بلکه بايد تمامي دستگاه‌ها با يکديگر همکاري و تعامل داشته باشند تا بتوانيم در طولاني مدت اين معضل را حل کنيم.
رئيس مرکز توسعه و پيشگيري سازمان بهزيستي با بيان اين که سازمان بهزيستي در کنار مديريت شهري در حال حرکت است در خصوص عملکرد اين سازمان اعلام کرد: در تهران بالغ بر 318 مرکز درمان اعتياد وجود دارد که 158 هزار نفر را تحت پوشش خود قرار داده است.
رضازاده ادامه داد: 11 مرکز ترک اعتياد نيز ويژه زنان در تهران داير شده است که 2 هزار و 200 زن را در حوزه درمان و کاهش اعتياد تحت پوشش قرار داده است.
وي اظهار داشت: راهکار حل معضل اعتياد اجراي برنامه‌هاي کاهش آسيب است که از گسترش اعتياد جلوگيري مي‌کند و اگر اين طرح اجرايي مي‌شد با اين وسعت اعتياد مواجه نبوديم، بنابراين نياز است که مراکز خود را از لحاظ کمي و کيفي گسترش و افزايش دهيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن