تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821147748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمايه‌گذاري خيرين در امور پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۱ق.ظ)
سرمايه‌گذاري خيرين در امور پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي موج-استاندار کردستان به خيرين پيشنهاد داد: در انجام امور فرهنگي خصوصا پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي سرمايه‌گذاري کنند.
به گزارش خبرگزاري موج،در راستاي اجتماعي کردن امر مبارزه با مواد مخدر روز گذشته «همايش خيرين در راستاي اجتماعي کردن مبارزه با مواد مخدر» با مشارکت معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان کردستان و شوراي مبارزه با مواد مخدر استانداري به منظور پيشگيري و درمان و کاهش آسيب‌هاي مواد مخدر با دعوت و حضور خيرين، استاندار، مديران کل،ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي، بهزيستي، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي در پرديس سينما بهمن سنندج برگزار شد.
در اين همايش،زاهدي استاندار کردستان با اشاره به آسيب‌هاي اعتياد به مواد مخدر، اظهار داشت: اراده، مهم‌ترين سرمايه‌اي است که اعتياد از انسان مي‌گيرد.
وي گفت: خيرين و تمام افراد بايد در حد توان و وسع خود در انجام امور فرهنگي خصوصا پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي سرمايه‌گذاري کنند، اميدوارم افرادي که اقدام به احداث مسجد و مدرسه مي‌کنند به سمت انجام امورات پيشيگري خصوصا در زمينه اعتياد و مواد مخدر نيز بروند، زيرا؛ بنا به فرمايشات حضرت امام (ره) نجات معتاد، نجات فرد نيست بلکه نجات جامعه است.
سپس «کريمي» دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان کردستان ضمن بيان آسيب‌هاي اجتماعي فراروي جامعه، گفت: ريشه 75 در صد آسيب‌هاي اجتماعي اعتياد و مواد مخدر است.
وي، همچنين به انتظاراتي که از خيرين در زمينه پيشگيري درمان و فرهنگ‌سازي در زمينه اعتياد و مواد مخدر داشت نيز اشاره کرد.
در ادامه اين همايش، سرهنگ «فاتحي»معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان کردستان با اشاره به اين که رويکرد سال‌هاي اخير نيروي انتظامي پيشگيري قبل از درمان است، گفت:خوشبختانه نيروي انتظامي خصوصا معاونت اجتماعي در اين زمينه اقدامات مثبتي داشته است.
وي افزود: شهروندان سنندجي ويژگي خاصي دارند که آن‌ها را در کشور متمايز مي‌کند، در امورات اجتماعي و اقدامات فرهنگي پيش‌قدم بوده و در سطح بالا مشارکت مي‌کنند از اين‌رو رهبر معظم انقلاب به اين استان، لقب استان فرهنگي اعطا کرده‌اند.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان کردستان با اشاره به اهميت امنيت به عنوان نياز اجتماعي، برقراري ارتباط دائم و مستمر مردم با پليس را خواستار شد.
در خاتمه همايش دو نفر از معتادان بهبود يافته به بيان خاطرات و هشداري موجود در اين خصوص پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن