تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821026232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگترین کتابخانه استان به نام آیت‌الله ملک‌حسینی نام‌گذاری شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بزرگترین کتابخانه استان به نام آیت‌الله ملک‌حسینی نام‌گذاری شد آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در مراسم نامگذاری کتابخانه مرکز یاسوج به نام آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی، نماینده فقید ولی فقیه در استان ضمن انتقاد از نا شناخته ماندن معرفی نکردن شخصیت این مجاهد نستو و عالم ربانی افزود: برخی ها از شخصیت آن عالم ربانی تمجید متملقانه می کنند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۳ آذر ساعت 12:34

خبرگزاری پانا+

 به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین کتابخانه کهگیلویه و بویراحمد به نام مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) نامگذاری شد.
این مراسم ه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در مراسم نامگذاری کتابخانه مرکز یاسوج به نام آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی، نماینده فقید ولی فقیه در استان ضمن انتقاد از نا شناخته ماندن معرفی نکردن شخصیت این مجاهد نستو و عالم ربانی افزود: برخی ها از شخصیت آن عالم ربانی تمجید متملقانه می کنند.
وی اظهارکرد: ما باید میراث گذشتگان را حفظ کنیم چراکه ما و آیندگان به انها نیاز خواهیم داشت.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این نامگذاری بیانگر دغدغه مسئولان استان برای رشد فکری، علمی، عقلی و امر کتابخوانی است.
آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: مرحوم آیت الله ملک حسینی اهل مطالعه و کتابخوانی بود و این نامگذاری تناسب دارد.
وی با بیان اینکه کتاب حامل اندیشه پیشینیان و میراث گرانبهائی است، ادامه داد: کتابخوان با تجربه های گذشته زندگی می کند و چنین انسانی بالغ تر از انسانهای پیش از خود است.
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اگر کتاب نبود تمدن و فرهنگ هم نبود بنابراین ارزش کتاب مضمون و مطالب در آن است و کتاب موجب رشد عقلی و فکری می شود.
آیت الله ملک حسینی بیان کرد: هرکس با کتاب انس گیرد، احساس آرامش خواهد کرد و اگر فرزندان ما با کتاب انس داشته باشند به رشد علمی، فکر و عقلی بیشتری می رسند.
همچنین زینب قربانی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: کتابخانه مرکزی یاسوج در سال 86 با 4000متر مربع زیربنا تأسیس شده و بزرگترین کتابخانه استان است.
وی با بیان اینکه در این کتابخانه 47هزار نسخه کتاب موجود است، افزود: این نامگذاری به پاسداشت خدمات آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره ایشان بوده است.
قربانی تصریح کرد: این عالم ربانی همواره بر امر کتاب و کتابخوانی تأکید داشت و مردم استان را به این امر تشویق و ترغیب می کرد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این نامگذاری با همفکری استاندار و مشورت بیت مکرم آیت الله ملک حسینی انجام شد.
همچنین دکتر علی مندنی پور، رییس سابق کانون وکلای ایران نیز در این مراسم گفت: جامعه امروز ما نیازمند کار فرهنگی است و ماندگاری جامعه در گِرَو فرهنگ است.
وی افزود: ای کاش خود گدازی و غریب نوازی را بصورت افراطی نداشته ایم و قدر داشته های خود را می دانستیم. خواص استان و اصحاب رسانه می توانند در این زمینه نقش بسزایی داشته باشند.
مندنی پور اظهارکرد: سه سال از رحلت آیت الله ملک حسینی می گذرد اما این اولین برنامه ای است که به یاد ایشان برگزار می شود که همین برنامه هم با استقبال خوبی مواجه نشده است. اگر برنامه سیاسی بود جمعیت موج می زد. چرا تاکنون مکان، خیابان و یا میدانی را به اسم آیت الله ملک حسینی نامگذاری نکرده ایم؟
وی با بیان اینکه این نامگذاری می تواند در معرفی آیت الله ملک حسینی به نسل جوان موثر باشد، اضافه کرد: آیت الله ملک حسینی از شجاع ترین شاگردان امام خمینی(ره) بود و این عالم مجاهد و ربانی مهجور واقع شده تا جایی که بسیاری از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور نمی دانند که ایشان پدر شهید بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن