تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار سمنان : خدمت رسانی به مردم استان باید شتاب بیشتری بگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار سمنان : خدمت رسانی به مردم استان باید شتاب بیشتری بگیرد استان‌ها > سمنان - استاندار سمنان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان که معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری حضور داشت با اشاره به تاکیدات ریاست محترم جمهوری مبنی به خدمتگزاری بیشتر به مردم گفت : در این راستا باید خدمت رسانی به مردم استان سمنان شتاب بیشتری بگیرد .

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین وی افزود : خداوند منان را سپاسگزارم که در این برهه از تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق خدمتگزاری به مردم با اخلاق ، متدین ، همیشه در صحنه با تاریخ کهن و درخشان نصیب اینجانب شد .
دکتر خباز با اشاره به دوره های مختلف اجرایی چون نمایندگی مجلس شورای اسلامی ، کار در آموزش و پرورش و بهزیستی گفت : برای خدمت رسانی به مردم متدین و انقلابی از هیچ تلاش و پیگیری کوتاهی نخواهم کرد و برای خدمتگزاری بیشتر همواره به دعای خیر مردم و دعای حضرت آیت ا... شاهچراغی نیازمندم .
استاندار سمنان غرض از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان را عرض تقدیر و تشکر بخاطر حضور و محبت آیت ا... شاهچراغی در مراسم تکریم و معارفه استاندار سمنان برشمرد گفت : نماینده ولی فقیه در استان بعنوان اصلی ترین و محوری ترین جنبه وحدت و همبستگی و معنویت استان است که همواره همه مدیران و مسئولین باید در راه خدمتگزاری از دستاوردهای معنوی و دعای خیر بهره بگیرند .
دکتر خباز همچنین افزود : پس از مراسم معارفه و در ابتدای فعالیتها در مرقد مطهر امامزاده یحیی (ع) سمنان حضور یافته و ضمن زیارت آن بارگاه به شهیدان گرانقدر خصوص سردار شهید شاطری و شهید تازه مدافع حرم ادای احترام نموده است .
وی همچنین به بحث بازدید از بیمارستان کوثر اشاره نمودند و افزودند : بحث سلامت و بهداشت پس از امینت، مقوله مهمی است که باید معضلات و مشکلات درمانی بیمارستان کوثر بررسی و حل گردد مردم باید در عرصه بیماری طبق فرمایش مقام معظم رهبری احساس آرامش و رضایت نمایند و دغدغه ای جز بیماری نداشته باشند . که در دولت تدبیر و امید به مقوله سلامت جامعه توجه شایانی شده است .
استاندار سمنان گفت: در دولت گذشته 30 درصد هزینه را دولت و 70 درصد هزینه را مردم می پرداختند که امروز با تدابیر ریاست محترم جمهوری ودولت تدبیر و امید و با صرفه جویی هزینه های درمانی مردم به حداقل رسیده که باید تلاش شود از این هم کمتر شود .
دکتر خباز با اشاره به اینکه در بازدید از اورژانس بیمارستان کوثر در شب حضور بیماران با توجه به رسیدگی باید بررسی گردد و موشکافی شود چرا تعداد بیماران در اورژانس که امر ضروری است زیاد است که در این زمینه نیاز به بررسی و مطالعه هستیم .
وی اظهار امیدواری نموده با راهنمائی ها و ارشاد نماینده ولی فقیه در استان همفکری و کمک مردم عزیزمان و تلاش مجموعه مدیران مسائل و مشکلات استان برطرف شود .
در این دیدار آیت ا... شاهچراغی ضمن تقدیر از حضور استاندار سمنان و آرزوی توفیق برای دکتر خباز در خدمتگزاری به مردم رضایتمندی مردم را یک ضرورت برشمرد وافزود : باید مسئولین با خدمات رسانی مردم را راضی نگهدارند .
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مطلب دکتر خباز که بالاترین فریضه بعد از واجبات خدمت به مردم است گفت : طبق حدیت حضرت علی (ع) احسان همان خدمت به خلق است و انسان برای خدمت و احسان آفریده شده است هر چقدر خدمت بیشتری کند در مراتب بالاتری قرار می گیرد .
وی با اشاره به حضور دکتر خباز در استان اظهار امیدواری نمود خدمات شما خالصانه و مخلصانه برای خدا ارائه گردد .
حضرت آیت ا... شاهچراغی یکی از خصوصیات و ویژگیهای شاخص دکتر خباز را اقامه اول وقت نماز برشمرد و گفت : این خصلت بسیار خوبی است که در موقع نماز کارها را تعطیل کنیم و به کار بگوئیم موقع نماز است .
وی با اشاره به برنامه های دکتر خباز در روز اول کاری گفت : ایشان درهمان روز اول خدمت رسانی را به مردم را آغاز نمود و نشان می دهد که کارشان را جدی شروع کرده اند و با جدیت ادامه می دهند .
نماینده ولی فقیه در استان افزود : استان سمنان استانی ممتاز است هم از لحاظ مادی و معنوی مردمی قانع با فرهنگ بالا و مذهبی و مهربان دارد در این استان زمینه توفیقات فراهم است و مردم اگر ببینند کسی در حال خدمت رسانی است و خادم مردم هستند آنها را دوست دارند .
آیت ا... شاهچراغی ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای مهندس وکیلی برای دکتر خباز آرزوی موفقیت و سربلندی کرد .

کلید واژه ها: استان سمنان -




سه شنبه 3 آذر 1394 - 11:09:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن