تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810455151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقوط‌ شاهین زورگیر


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سقوط‌ شاهین زورگیر
کد خبر: ۵۴۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ - 24 November 2015


جوان 21 ساله‌ای که 6سال پیش به اتهام زورگیری خشن دستگیر و حکم محارب برایش صادر شده بود، پس از تجدید نظر در حکمش به دلیل کم بودن سن به 6 سال زندان محکوم شد.وی پس از دومین فرار از زندان و زورگیری از چندین نفر، باردیگر توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد

به گزارش خراسان، در سال 89 فیلمی از زورگیری یک نوجوان در فضای مجازی منتشر و باعث ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه شد. مدتی بعد عوامل پلیس آگاهی فردی را که در این فیلم اقدام به زورگیری کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.

 این فرد جوانی 16 ساله به نام «شاهین.ب» بود که در دادگاه به عنوان محارب تشخیص داده شد.مدتی بعد حکم این فرد به دلیل کم بودن سنش در دادگاه تجدیدنظر شکسته شده و شاهین به 6سال حبس محکوم شد و به کانون اصلاح و تربیت رفت.

در سال 90 در حالی که این فرد 17 سال سن داشت از کانون اصلاح و تربیت فرار کرده و مدتی بعد مجددا از سوی عوامل پلیس دستگیر شده و این بار با توجه به اینکه سنش از 18 سال عبور کرده بود، به زندان رجایی‌شهر منتقل شد و تا حدود 2 ماه قبل در حبس بود.شاهین حدود 2 ماه پیش مرخصی 10 روزه گرفته و از زندان خارج شده بود اما پس از اتمام مهلت این فرد به زندان بازنگشته و متواری شده بود. در تحقیقات پلیس مشخص شده بود که شاهین به همراه برادرش و دو نفر دیگر مجددا اقدام به زورگیری کرده و چندین پرونده شکایت از وی نیز به ثبت رسیده است.ماموران اداره هجدهم پلیس آگاهی خانه مجردی شاهین را در پاکدشت ورامین شناسایی   و  وی را  دستگیر کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت گفت‌وگو با شاهین 21 ساله را در اختیار رسانه‌ها قرار داده که در ادامه آمده است:

 خودت را معرفی کن؟ شاهین متولد 1373 ، ساکن منطقه مولوی، دروازه غار

چرا دستگیر شدی؟ زورگیری

قبلا چرا دستگیر شده بودی ؟ در سال 89 هم به خاطر زورگیری دستگیر شدم

همان که فیلمش در شبکه‌های مجازی هم منتشر شد؟ بله. در آن سال، فیلم زورگیری من و دوستم از یک نفر در زیر پل امین حضور توسط مردم فیلمبرداری شد و پلیس توانست با استفاده از آن، من و میلاد . الف را شناسایی و دستگیر کند.

درباره آن پرونده بیشتر توضیح بده، چون کارت باعث شد که حکم محارب برایت صادر شود. یک نفر را که از بانک بیرون آمده بود تعقیب کردیم، زیر پل خلوت بود و من از موتور پیاده شدم تا کیف حاوی پول را از صاحبش بگیرم که او در برابرم مقاومت کرد. من هم با چاقو به جانش افتادم و هفت یا هشت ضربه چاقو به کمرش زدم تا شاید کیف را رها کند اما او همچنان مقاومت می کرد و در همین زمان و با صدای مردم که می گفتند: فیلمت را داریم می گیریم متوجه شدم که تمام لحظات زورگیری فیلمبرداری شده است، بدون آنکه موفق به سرقت کیف شویم، به سرعت فرار کردیم اما چند روز بعد دستگیر شدیم .

در پرونده سال 89 ، چند شاکی داشتی؟ 30 شاکی داشتم که من را شناسایی کرده بودند .
 پس از دستگیری حکم محارب برایت صادر شد، می دانی چرا حکم شکست؟ ابتدا برایم حکم محارب صادر شد اما به دلیل اینکه 16 سال بیشتر نداشتم ، در دادگاه تجدیدنظر به من تخفیف داده شد و به 6 سال حبس محکوم شدم .

چند وقت است که بیرون از زندانی ؟ چند ماهی است که از زندان آزاد شدم .

آزاد شدی یا فرار کردی؟ برای 10 روز مرخصی گرفتم اما دیگر برنگشتم.

چطور مرخصی گرفتی؟ خانواده ام مبلغ 30 میلیون تومان به یک نفر دادند تا سند خود را برای آزادی من به ضمانت بگذارد و من به وسیله آن، آزاد شدم .

این‌بار چطور دستگیر شدی ؟چند روز پیش به‌همراه برادرم حمید که متولد سال 1368 است و دو تا از بچه محل ها به‌نام نقی و مهدی در خانه مجردی در منطقه پاکدشت ، به اتهام زورگیری و کیف قاپی دستگیر شدم .

 درباره فرارت از کانون اصلاح و تربیت در سال 90 توضیح بده؟ سال 90 بود که از کانون فرار کردم،حدود یک ماه بیرون بودم که پس از آن دستگیر و مدتی بعد هم به زندان رجایی شهر منتقل شدم .

چرا شاهین تبدیل به یک سارق و زورگیرشد ؟ نمی دانم، شاید به خاطر محل سکونتمان و بچه های محل که بیشترشان در کار سرقت ، دزدی و یا کیف قاپی هستند .

آثار جراحت روی صورتت برای چیست؟ در دعوا و درگیری ایجاد شد . وقتی 16 سالم بود با یکی از بچه محل‌ها درگیر شدم که او با چاقو به صورتم زد .

در پایگاه ششم پلیس آگاهی و پلیس امنیت هم پرونده داری، آن هم دردو ماه! چند نفر از دوستانم به اتهام زورگیری دستگیر شدند و مرا به عنوان عضو گروهشان معرفی کردند .


















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن