تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813588932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز کشورهاي اسلامي با الگوبرداري از بسيج در مقابل متجاوزان ايستادگي مي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۲:۵۹ق.ظ)
مشاور عالي استاندار: امروز کشورهاي اسلامي با الگوبرداري از بسيج در مقابل متجاوزان ايستادگي مي کنند موج - کرمانشاه - مشاور عالي استاندار گفت: امروز کشورهاي اسلامي با الگوبرداري از فرهنگ بسيج در مقابل دشمنان از سرزمين هاي خود دفاع مي کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ جعفر همتي در گردهمايي بسيجيان استانداري که در محل مسجد الغدير استانداري برگزار شد، در ابتداي سخنان خود با گراميداشت هفته بسيج افزود: بايد ياد و نام حضرت امام خميني(ره) را گرامي بداريم زيرا اين بزرگ مرد کشور وابسته ايران را به مستقل ترين کشور دنيا تبديل کرد.
وي در ادامه، قدرت و اقتدار امروز ايران اسلامي را مرهون خون شهيدان دانست و اظهار داشت: اگر رشادت هاي شهيدان و ايثارگران نبود امروز کشوري به نام ايران اسلامي وجود نداشت و همواره بايد ايثارگري هاي شهدا را در گرماي تابستان و سوزان جنوب و همچنين سرماي زمستان و طاقت فرساي مناطق غرب و شمال غرب کشور به ياد داشته باشيم که اين عزيزان در چه شرايطي از ايران اسلامي در مقابل دشمنان دفاع کردند.
وي بيان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامي همواره به توسعه فرهنگ بسيجي توصيه ها و فرمايشات ارزشمندي دارند زيرا با ترويج اين فرهنگ است که ضمن محفوظ ماندن کشور از گزند دشمنان، توطئه هاي مستکبرين يکي پس از ديگري خنثي مي گردد.
وي همچنين با اشاره به تشکيل بسيج به فرمان حضرت امام خميني(ره) بيان داشت: تشکيل و شکل گيري بسيج به رهبر کبيرانقلاب اسلامي الهام شد و امروز مفتخر هستيم که اگر کشورهاي سوريه، يمن و عراق در مقابل متجاوزان ايستادگي مي کنند به برکت پيروي و الگو برداري از سپاه و بسيج ايران است و اميدواريم اين شجره طيبه در همة کشورهاي اسلامي رشد و گسترش پيدا کند.
وي در ادامه با اشاره به جنگ هاي شکل گرفته در زمان حضرت رسول(ص) و حضور مردم در اين جنگ ها، گفت: بسيج يک کلمه عامي است که در زمان پيامبراسلام(ص) نيز مسلمانان در جنگ مختلف به نداي پيامبر خود لبيک مي گفتند و در کارزار عليه دشمنان حاضر مي شدند.
جانشين پدافند غيرعامل استان، بررسي و مروري مجدد از خصوصيات يک بسيجي که در هر شرايطي آماده دفاع از کشور است را مورد تاکيد قرار داد.
مشاور عالي استاندار با بيان اينکه بسيجي تنها به جنگيدن اختصاص ندارد، گفت: بسيج فقط اختصاص به جنگ ندارد و هر فردي که در بخش سلوهاي بنيادي، نانو، انرژي هسته اي، اجراي طرح هاي عمراني، حل مشکلات مردم... براي کشور افتخار مي آفريند، بسيجي است و بايد قدردان اين نوع تفکر ارزنده در جامعه باشيم.
وي همچنين به خصوصيات يک بسيج از ديدگاه امام علي(ع) اشاره کرد و گفت: حضرت امير(ع) مي فرمايد که هميشه حق را بگوئيد و کار را براي خدا انجام دهيد.
همتي بيان داشت: همچنين تقوي، نظم دادن به کارها و رسيدگي به مشکلات همسايگان و يتيمان از سفارشات امام علي(ع) مي باشد.
وي در ادامه با اشاره به فرمايش امام خميني(ره) مبني بر اينکه از خدا مي خواهم تا با بسيجيانم محشور گرداند، گفت: اين افتخاري بزرگ براي بسيجيان است که رهبر کبير انقلاب اسلامي از خدا مي خواهد که با بسيجيان محشور گردد لذا همه بايد با توان و تلاش در جهت اعتلاي فرهنگ بسيجي گام برداريم.
مشاور عالي استاندار تصريح کرد: بسيجي به معناي از خودگذشتگي و رسيدگي به کار ديگران است و همچنين راستگويي سرلوحه کاري بسيجيان است.
وي در ادامه با اشاره به سخنان چند روز پيش فرمانده کل سپاه در خصوص تشکيل 2 هزار گردان بسيجي در کشور گفت: در پايگاه هاي بسيج بايد اقدامات لازم را در خصوص شناسايي و توانمندي بسيجيان در بخش هاي مختلف انجام دهيم.
مشاور عالي استاندار در پايان سخنان خود با تشکر از فرمانده پايگاه شهيد حداد عادل استانداري در تشکيل اين گردهمايي گفت: در اين گردهمايي ها و جلساتي که مختص بسيج است بايد به توسعه و گسترش فرهنگ بسيجي در جامعه اهتمام داشته باشيم و همواره در دفاع از ميهن اسلامي آمادگي لازم را کسب نمائيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن