تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812986745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نحوه همکاری صداوسیما و وزارت کشور


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نحوه همکاری صداوسیما و وزارت کشور
تفاهم نامه همکاری مشترک درباره تبادل اطلاعات و ایجاد زمینه‌های هماهنگی بین مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما با مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور امضاء شد.
به گزارش نامه نیوز ،در این تفاهم نامه که صبح امروز دوشنبه، دوم آذر‌ماه سال جاری به امضای رؤسای دو مرکز رسید مقرر شد همکاری مشترک طرفین در زمینه‌های پژوهشی با تجمیع توانایی‌های موجود در انجام طرح‌ها و پروژه‌های مطالعاتی و همچنین تبادل آثار و دستاوردهای پژوهشی و در زمینه آموزشی با تشکیل کار گروه‌های مشترک، برگزاری کنفرانس‌های تخصصی، ملی و بین‌المللی و انتشار یافته‌های پژوهشی صورت گیرد.
 
همچنین مقرر شد در زمینه دسترسی به بانک‌های اطلاعاتی طرفین برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری هم اندیشی در خصوص تبیین برنامه‌ها و سیاست‌ها در حوزه سیاست داخلی و منطقه و اشاعه فرهنگ مشارکت بین بخشی برای افزایش بهره‌وری در تحقق اهداف مشترک همکاری شود.
 
دکتر عبدالملکی رییس مرکز پژوهش و سنجش افکار در این مراسم ضمن اشاره به سابقه بیش از نیم قرن فعالیت این مرکز در حوزه نظرسنجی‌ها، با تأکید بر دقت، اعتبار و سرعت‌عمل گفت: مرکز پژوهش و سنجش افکار می‌تواند تجارب علمی خود را به پژوهشگران مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور آموزش دهند.
 
دکتر افتخاری رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور هم با ابراز خرسندی از همکاری بین صداوسیما و وزارت کشور تأکید کرد رسانه با گستردگی فعالیت در سراسر کشور می‌تواند با آموزش به مردم در زمینه مشارکت مستمر اجتماعی و آگاهی بخشی به آنان، مدیران کشور را در پیگیری اهداف نظام یاری رساند.
 




منبع: ایسنا


۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن