تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798499611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی روسیه برای سرمایه‌گذاری در صنعت گاز ایران


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
آمادگی روسیه برای سرمایه‌گذاری در صنعت گاز ایران
آمادگی روسیه برای سرمایه‌گذاری در صنعت گاز ایران رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به آمادگی کشورش برای سرمایه‌گذاری دراز مدت در اکتشاف، تولید، انتقال و صادرات گاز، گفت: سال گذشته بورس گاز در سن‌پترزبورگ به منظور فروش ۸ درصد از کل گاز روسیه افتتاح شد.


به گزارش فرهنگ نیوز، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درر سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز که در حال برگزاری است با اشاره به همکاری تنگاتنگ میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گاز گفت: این همکاری یک اصل در توسعه پایدار است.
 
رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به اینکه 14 سال است از تأسیس این مجموعه می‌گذرد، گفت: اعضای این مجمع 79 درصد از تولید گاز جهان را در اختیار دارند.
 
پوتین با اشاره به سرمایه‌گذاری روسیه در زمین اکتشاف، تولید، پالایش و حمل و نقل انرژی در طولانی‌مدت گفت: روسیه قادر است در تمام این بخش‌ها سرمایه‌گذاری بلندمدتی داشته باشد و حتی در کنار آن به اهداف و راهبرد استراتژیک خود برسد.
 
وی با تاکید بر اینکه این اجلاس بسیار مهم و تصمیماتی که در آن گرفته می‌شود باید در سند نهایی بیاید، خاطرنشان کرد: موضوعات بسیار مهمی درخصوص انرژی گاز وجود دارد که مهمترین آن توسعه پایدار از طریق آنهاست که این از طرف پیشنهاد همکاران ایرانی مطرح شد.
 
رئیس‌جمهور روسیه در ادامه با اشاره به مقرون به صرفه بودن و پاک بودن این انرژی گفت: مصرف گاز سال به سال افزایش پیدا می‌کند و تا سال 2040 تقاضا برای آن نیز 32 درصد افزایش پیدا خواهد کرد و به 5 تریلیون متر مکعب می‌رسد.
 
پوتین با تاکید بر توسعه گسترده در گاز طبیعی گفت: باید هرچه سریعتر این توسعه صورت بگیرد و حوزه‌های گاز خیز به بهره‌برداری رسند و زیرساختهای انتقال گاز طبیعی و همچنین مسیرهای امنی برای انتقال و صادرات LNG احداث شوند که این کار نیاز به سرمایه‌گذاری‌های گسترده است.
 
وی با اشاره به اینکه باید ریسک سرمایه‌گذاری کاهش پیدا کند، گفت: برای این منظور، 2 طرف یعنی تولید کننده و مصرف کننده باید سهیم باشند.
 
رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به تکنولوژی‌های جدید که در بازار گاز وجود دارند، گفت: این تکنولوژی‌ها می‌توانند بازار گاز و تجارت آن را تغییر دهند.
 
وی ادامه داد: در سال گذشته در سن‌پترزبورگ، بورس گاز را به طور رسمی راه‌اندازی کردیم که در این بورس 8 درصد از کل فروش گاز روسیه عرضه می‌شود.
 
پوتین ادامه داد: در راستای جذب سرمایه‌گذار به هیچ وجه نباید از تجربیات گذشته صرف‌نظر شود که یکی از این تجربیات عقد قراردادهای دراز مدت است که موجب هبستگی میان تولیدکننده و مصرف کننده خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه روسیه قصد دارد بازار صادراتی خود را نه تنها به غرب بلکه به شرق و جنوب خود گسترش دهد، گفت: چین و برخی دیگر از کشورهای شرق آسیا مشتری گاز روسیه هستند و ما قصد داریم صادرات گاز خود را از طریق LNG افزایش دهیم.
 
پوتین در پایان ضمن تشکر از میزبانی ایران، گفت: امیدواریم با همکاری همه شرکاء که عضو این مجمع هستند و سایر کشورها که حاضر به همکاری در زمینه تولید و صادرات گاز هستند بتوانیم به اهداف تعیین شده دست پیداکنیم.
 
 


منبع: فارس


94/9/2 - 17:34 - 2015-11-23 17:34:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن