تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815417626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش سه برابري امکانات و تجهيزات ناجا براي اربعين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۶:۳۷ب.ظ)
افزايش سه برابري امکانات و تجهيزات ناجا براي اربعين موج - فرمانده نيروي انتظامي از افزايش سه برابري امکانات و تجهيزات ناجا براي اربعين امسال خبر داد و از زائران خواست به منظور جلوگيري از ازدحام، بازگشت سفر خود را مديريت کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين اشتري، عصر امروز پس از ورود به استان ايلام به منظور بررسي نحوه خدمات‌رساني به زائران از سوي نيروهاي انتظامي، يگان ويژه و مرزباني وارد شهر مرزي مهران شد.
فرمانده ناجا در پايانه مرزي مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زائراني که به صورت جمعي به مرز مراجعه مي‌کنند، در صورت آماده شدن مانيفست بايد به صورت گروهي از مرز خارج و سپس وارد عراق شوند؛ کشور عراق از پذيرش اين نوع ويزا از سوي زائران خودداري مي‌کند.
وي درباره بازار سياه ويزا گفت: زائران بايد ويزا را از مراکزي که از طريق سازمان حج و زيارت، وزارت خارجه و کنسولگري کشور عراق اعلام شده، تهيه و از مراجعه به محل‌هاي ديگر خودداري کنند.
سردار اشتري تصريح کرد: نرخ ويزا ثابت است و محل‌هايي که نرخ کمتر و بيشتر آن را اعلام مي‌کنند، معتبر نيستند.
فرمانده ناجا به زائران توصيه کرد: ويزاهاي خود را از مبدأ تهيه کنند زيرا در پايانه‌هاي مرزي امکان تهيه رواديد وجود ندارد.
اين مقام ارشد انتظامي کشور به بازديد از مرزهاي شلمچه، چذابه و مهران اشاره کرد و گفت: وضع امنيتي ما به ويژه در اين سه مرز بسيار مناسب است؛ همچنين حضور زائران در مرزهاي مذکور خوب است و تردد آن‌ها با نظم خاصي انجام مي‌شود.
سردار اشتري با اعلام آمادگي پليس براي ارائه خدمات به زائران اربعين گفت: نسبت به سال گذشته، زائران ايستايي کمتري را در مرز دارند.
فرمانده ناجا از افزايش سه برابري امکانات و تجهيزات ناجا براي اربعين امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و به زائران توصيه کرد: زمان بازگشت سفر خود را مديريت کرده و به منظور جلوگيري از ازدحام در مرز، بازگشت خود را به تأخير بيندازند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن