تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815528676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران و تایلند می توانند نیازهای یکدیگر را تامین کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اتاق بازرگانی: ایران و تایلند می توانند نیازهای یکدیگر را تامین کنند رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه شرایط اقتصادی نوین ایران با اجرایی شدن برجام فرصت گسترش همکاری های تهران ـ بانکوک را فراهم ساخته است، گفت: دو کشور می توانند با توجه به تولیدات خود، نیازهای یکدیگر را تامین کنند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲ آذر ساعت 14:41

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا، محسن جلال پور روز دوشنبه در دیدار «سوویت ماسین سی» معاون وزیر بازرگانی تایلند با وی در محل اتاق ایران افزود: جمعیت 400 میلیون نفری ایران و کشورهای منطقه با 700 میلیون نفر جمعیت اوراسیا فرصتی مناسب برای توسعه مناسبات ایران و تایلند را فراهم کرده است.
وی اضافه کرد: ایران سالانه 700 هزار تن شکر وارد می کند و تایلند پنجمین صادرکننده شکر جهان است؛ علاوه بر این پیشتر این کشور از صادرکنندگان برنج به ایران بود و اکنون نیز با فناوری روز تایلند می توان در زمینه تولید مرغ و تخم مرغ برای پاسخگویی به نیاز منطقه فعالیت کرد.
وی یادآور شد: با توجه به شرایط روسیه از نظر تحریمی، این فرصت فراهم شده تا تهران و بانکوک علاوه بر تلاش در جهت تامین نیاز کشورهای CIS، نیازهای مسکو را نیز پوشش دهند.
CIS، سازمانی بین المللی است که در دسامبر (10 آذر لغایت 10 دی ) 1991 پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سابق توسط روسیه، بلاروس و اوکراین تاسیس شد و مرکز آن در مینسک بلاروس واقع است؛ علاوه بر سه کشور یاد شده، قزاقستان، آذربایجان، ازبکستان، ترکمنستان، ارمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان، گرجستان و مولداوی دیگر اعضای آن هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن