تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812846567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف آمريکا نابود کردن مقاومت الهام بخش ملت ونزوئلاست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۳:۱۰ب.ظ)
رهبر معظم انقلاب در ديدار با رئيس‌جمهور ونزوئلا: هدف آمريکا نابود کردن مقاومت الهام بخش ملت ونزوئلاست موج - رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار با رئيس‌جمهور ونزوئلا فرمودند: هدف آمريکا نابود کردن مقاومت الهام بخش ملت ونزوئلاست.
به گزارش خبرگزاري موج، حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (دوشنبه) در ديدار با نيکلاس مادورو، رئيس‌جمهور ونزوئلا با تجليل از مقاومت و حرکت الهام بخش ونزوئلا در مقابل سياست هاي استکباري، تاکيد کردند: امروز سياست هاي استکباري همچون بلايي بزرگ به جان بشريت افتاده و تنها راه پيشرفت و پيروزي کشورهاي مستقل، «ايستادگي» و «تکيه بر توده‌هاي مردم» در «جنگ اراده‌ها» است.
حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي با اشاره به سياست هاي طمع‌ورزانه آمريکا در منطقه آمريکاي لاتين افزودند: آمريکا اين منطقه را حياط خلوت خود مي‌دانست، اما؛ حرکت بي‌بديل ونزوئلا توانست اين منطقه را به نقطه‌اي مستقل و با هويت تبديل کند.
رهبر معظم انقلاب هدف آمريکا از فشار بر ونزوئلا را نابود کردن مقاومت الهام‌بخش دولت و ملت ونزوئلا خواندند و خاطرنشان کردند: جنگ هاي امروز دنيا در واقع «جنگ اراده‌ها» است و شما با ايستادگي و استحکام اراده‌ها و استفاده از ظرفيت هاي فراوان کشورتان خواهيد توانست بر مشکلات پيروز شويد.
حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي با اشاره به الگوي موفق انقلاب اسلامي در براندازي رژيم وابسته و مسلح پهلوي، فرمودند: امام خميني(ره) با دست خالي اما با تکيه بر آحاد مردم و به صحنه آوردن آنها توانست حکومت مورد حمايت آمريکا و اروپا را ساقط کند و راه پيروزي و استمرار موفقيت دولت هاي مستقل، استفاده از همين نسخه است.
ايشان دستيابي جمهوري اسلامي ايران به پيشرفت هاي علمي و فناوري خيره کننده با وجود حجم انبوه فشارها و تحريم هاي دشمنان را تجربه‌اي ارزشمند دانستند و افزودند: اين تجربه با اتکا به حضور و همراهي مردم به دست آمد و کليد حل مشکلات جلب عواطف و دل هاي مردم با انجام کار و خدمت صادقانه به آنهاست.
حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي همچنين بر افزايش سطح همکاري هاي دو جانبه ايران و ونزوئلا تاکيد کرده و فرمودند: ايران، پيشرفت و موفقيت ونزوئلا را پيشرفت و موفقيت خود مي‌داند.
در اين ديدار که اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور نيز حضور داشت، نيکلاس مادورو، رئيس جمهور ونزوئلا با اظهار خرسندي از ملاقات مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامي، ايران را داراي هويت تاريخي خواند و گفت: ايران و ونزوئلا دوستان حقيقي و برخوردار از روابط پايدار هستند.
مادورو با اشاره به احترام و علاقه فراوان هوگو چاوز، رئيس‌جمهور فقيد ونزوئلا به ايران و رهبر معظم انقلاب اسلامي افزود: من نيز درس هاي زيادي از ملاقات با شما آموخته ام و سخنان و توصيه‌هاي شما تاثير زيادي در من داشته است.
رئيس جمهور ونزوئلا با تاکيد بر ضرورت ايستادگي در دفاع از استقلال ملي، خاطرنشان کرد: امپرياليسم با ايجاد آشوب و هرج و مرج در جهان و تحقير هويت کشورها، به دنبال نابود کردن استقلال ملت هاست.
مادورو با اشاره به آمادگي دولت و ملت ونزوئلا براي مقابله با توطئه هاي آمريکا، گفت: همان طور که جنابعالي تاکيد کرديد بايد با جنگ اراده ها و تکيه به مردم، دشمنان را شکست دهيم.
رئيس جمهور ونزوئلا اهميت اجلاس کشورهاي صادرکننده گاز و لزوم بازيابي اهميت اوپک را نيز يادآور شد و افزود: بايد براي افزايش سطح همکاري هاي دو جانبه و اجراي پروژه‌هاي مشترک طرح‌ريزي جديدي انجام دهيم و همچون گذشته روابط خود را در بالاترين سطوح حفظ کرده و ارتقا دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن