تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815374307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چين در مسئله هسته اي موضعي مبني بر عدالت در پيش گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۵ق.ظ)
قائم مقام وزير نظارت خلق چين : چين در مسئله هسته اي موضعي مبني بر عدالت در پيش گرفت موج - قائم مقام وزير نظارت خلق چين درباره روابط و همکاري دوجانبه ايران و چين بعد از توافق هسته‌اي و لغو تحريم‌ها گفت: روابط کشور چين با ايران امتحان و مشکلات تاريخي خود را طي کرده است و هميشه روبه‌روي معضلات تاريخي ايستاده است.
گزارش خبرگزاري موج، ليئوجيآنچائو با بيان اين مطلب اظهار داشت: بعد از لغو تحريم‌ها و موفقيت برجام، فکر مي‌کنم روابط دوستانه دو کشور مثل گذشته خواهد بود و همچنان ادامه خواهد داشت.
وي با اشاره به اينکه کشور چين هميشه به طور قاطع رابطه همکاري و دوستانه خود با ايران را توصيه کرده است، افزود: چين خوشحال است که ايران به يک توافق جامع با کشورهاي 1+5 رسيده و اميدواريم در آينده نزديک همه اقدامات مربوطه بدون مشکل براي رسيدن به شرايط مناسب تامين شود.
وي با بيان اينکه "کشور چين در مسأله هسته‌اي ايران هميشه موضع مبتني بر عدالت گرفته است، تصريح کرد: اميد است که ايران و چين در آينده در همه زمينه‌ها بتوانند با ايران به يک همکاري مستحکم ادامه دهند و در همه زمينه‌ها روابط بين دو کشور تعميق شود.
اين مقام عالي‌رتبه کشور چين در بازديد از حرم مطهر امام خميني (س) و اداي احترام به بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، در ادامه اظهار کرد: تاريخ هر ملت و انتخاب نظام سياسي و مسير توسعه‌اي که مورد پذيرش واقع شده است بايد از سوي جامعه بين‌المللي مورد احترام قرار گيرد.
به گزارش آستان، آنچائو افزود: با وجود اينکه اختلاف بين طرف‌هاي بين‌المللي وجود دارد، بايد تلاش کنيم تا اين اختلافات و فاصله‌ها برطرف شود.
قائم مقام وزير نظارت جمهوري خلق چين در پاسخ به پرسشي درباره برداشت خود از بازديدش از بيت امام خميني (س) و حرم مطهر ايشان، گفت: همه کشورها و ملت‌ها رؤساي محبوب خود را دارند و احترام به اين رؤسا و رهبران سابق در حقيقت احترام به ملت است. قصد اصلي براي بازديد از بيت امام خميني (س) و حرم ايشان، آشنايي بيشتر با ايران است. همچنين تمايل داشتم در خصوص تاريخ اين کشور و وضعيت فعلي‌اش اطلاعاتي داشته باشم.
وي در پايان خاطرنشان کرد: در جماران سخني از بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران خواندم که آموزه هجرت امام خميني (س) بود و در آن آمده بود "بايد توسط وحدت مردم به توسعه و رونق کشور برسيم". از نگاه من اين حرف بسيار درستي است و اين دنيا به وحدت و صلح نياز دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن