تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820464648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات کارگروه بهسازي مناطق نابسامان شهري بررسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۲۰ق.ظ)
با حضور نمايندگان کشورهاي آسيايي؛ اقدامات کارگروه بهسازي مناطق نابسامان شهري بررسي شد موج - نشست مقدماتي سومين نشست تخصصي کارگروه بهسازي مناطق نابسامان شهري با مروري بر اقدامات گذشته و پيش‌رو اجلاس وزراي مسکن و شهرسازي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست هم انديشي کشورهاي عضو اجلاس وزراي مسکن و شهرسازي آسيا و اقيانوسيه عصر روز يکشنبه اول آذر با حضور مجيد روستا عضو هيأت مديره شرکت عمران و بهسازي شهري ايران با حضور نمايندگاني از برخي کشورهاي عضو اين اجلاس از جمله عربستان، کره جنوبي، اندونزي و لبنان در وزارت راه و شهرسازي برگزار شد.
اين جلسه نشست مقدماتي سومين نشست تخصصي کارگروه منطقه‌اي بهسازي مناطق نابسامان شهري محسوب مي‌شود که هشتم تا 10 آذر در تهران با موضوع «برنامه‌ريزي براي ايجاد پل ميان خط مشي و اجرا» برگزار خواهد شد.
مجيد روستا در اين نشست گفت: سومين نشست تخصصي کارگروه منطقه‌اي بهسازي مناطق نابسامان شهري با هدف بررسي و ساماندهي بافت‌هاي ناکارآمد شهري در کشورهاي آسيا و اقيانوسيه و در راستاي تحقق بيانيه اجلاس وزراي مسکن و شهرسازي بررسي مي‌شود.
عضو هيأت مديره شرکت عمران و بهسازي شهري ايران با اظهار اميدواري از اين‌که اين کارگروه که در سه روز نشست‌هايي را با موضوع بافت‌هاي نابسامان شهري در تهران برگزار مي‌کند به تحقق اهداف تعيين شده در اجلاس وزراي دوره گذشته بيانجامد، گفت: پنجمين اجلاس وزراي مسکن و شهرسازي سال گذشته به رياست دوره‌اي کشور کره جنوبي در سال گذشته برگزار شد. در کارگروهي که سومين نشست آن در روزهاي آينده برگزار مي‌شود در صدد هستيم شرايطي را فراهم کنيم تا اين نشست به تبادل تجربيات کشورهاي همسايه در رابطه با رسيدگي به مناطق نابسامان شهري که بخش وسيعي از شهرهاي کشورهاي عضو با اين مساله دست به گريبان‌اند منتهي شود.
وي استمرار همکاري کشورهاي عضو را در اين کارگروه خواستار شد و افزود: اين همکاري‌ها تاکنون منجر به توليد اسناد مهمي شده است که اين اسناد توانسته در بيست‌وپنجمين جلسه شوراي هبيتات که در نايروبي کنيا برگزار شد و همچنين در اسناد هبيتات جايگاه مناسبي پيدا کند.
روستا با اشاره به موضوعاتي مانند تهيه شرح خدمات و دستورالعمل شناسايي بافت‌هاي ناکارآمد بافت فرسوده، تدوين دستورالعمل برگزاري مسابقه تجارب برتر در کشورهاي آسيا و اقيانوسيه و شيوه تأمين مالي به عنوان دستاوردهاي اين نشست گفت: در تهيه اين اسناد کشورهاي عضو به ويژه کشورهاي اردن، کره جنوبي، عراق، اندونزي و هند همکاري مناسبي داشتند و حضور پررنگي در جلسات داشتند.
وي سومين نشست تخصصي کارگروه منطقه‌اي بهسازي مناطق نابسامان شهري را که هشتم تا 10 آذر در تهران برگزار مي‌شود نشستي تخصصي و کارشناسي دانست و افزود: اين نشست به ميزباني دولت جمهوري اسلامي ايران و با همکاري هبيتات برگزار خواهد شد. همزمان با برگزاري اين نشست‌ها ميزبان برگزاري نشست هيأت رئيسه با حضور 10 کشور از جمله هند، کره، اندونزي، عراق، اردن، مالديو و سريلانکا خواهيم بود. ضمن اين‌که در اين نشست‌ها بايد بکوشيم براي حضور پربار در نشست آتي هبيتات دستاوردهاي مناسبي از کارگروه‌ها کسب کنيم.
در ادامه اين جلسه صادق صادق‌پور، عضو گروه امور بين‌المللي وزارت راه و شهرسازي، گزارشي از تاريخچه و روند برگزاري اجلاس وزراي مسکن و شهرسازي آسيا و اقيانوسيه و کارگروه‌هاي مرتبط با آن ارائه داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن