تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820312828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري دوره آشنايي با دفاع مقدس براي راهنمايان تور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۴ (۶:۴۲ق.ظ)
برگزاري دوره آشنايي با دفاع مقدس براي راهنمايان تور موج - برگزاري دوره‌هاي کوتاه مدت آشنايي راهنمايان تور با دفاع مقدس در ديدار معاون گردشگري و مدير عامل باغ موزه دفاع مقدس مورد تاکيد قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، در ديدار مرتضي رحماني موحد، معاون گردشگري و سردار جواد خضرايي، مدير عامل باغ موزه دفاع مقدس، بر توسعه همکاري‌ها در راستاي معرفي، ترويج و انتقال ارزش‌هاي 8 سال دفاع مقدس تاکيد شد.
رحماني موحد در اين ديدار با اشاره به اينکه دفاع مقدس، 8 سال از عمر و تاريخ اين نظام را در بر مي‌گيرد، يادآور شد: اين دوره 8 ساله ميراث معنوي ماست که خاصيت و ويژگي منحصربفردي دارد و بايد بدون واسطه و گزينش به همه آحاد جامعه شناسانده شود.
معاون گردشگري اضافه کرد: برگزاري دوره‌هاي کوتاه مدت آشنايي با دفاع مقدس براي راهنمايان گردشگري از جمله مواردي است که بايد مورد توجه قراي گيرد؛ چراکه ما معتقديم تورليدرها بايد نسبت به همه اتفاقات و رويدادهاي مهمي که در کشور رخ داده است آگاهي داشته باشند.
وي تصريح کرد: مهم‌ترين وظيفه باغ موزه دفاع مقدس، معرفي، فرهنگ سازي و انتقال ارزش‌هاي 8 سال دفاع مقدس است.
همچنين در اين ديدار سردار جواد خضرايي با اشاره به وظايف و اقدامات باغ موزه دفاع مقدس گفت: موزه دفاع مقدس شهريور سال 91 به بهره برداري رسيد و در حال حاضر جامع‌ترين و بزرگ‌ترين بانک اطلاعاتي دفاع مقدس در اين مکان جمع آوري شده است.
وي با بيان اينکه جامع‌ترين کتابخانه دفاع مقدس در اين موزه گرده آوري شده است، تصريح کرد: طرح حمايت از پايان نامه‌هاي دانشجويي مرتبط با دفاع مقدس از حدود 3 ماه قبل آغاز شده است که در اين طرح، علاوه بر حمايت مالي از دانشجويان، اساتيد و کارشناسان ما در پشتيباني و بررسي اين طرح‌ها نقش‌آفريني مي‌کنند.
مدير عامل باغ موزه دفاع مقدس ادامه داد: انتشار 31 عنوان کتاب در ارتباط با دفاع مقدس از ديگر اقدامات اين مجموعه است، همچنين تبديل کتاب 5 جلدي تاريخ دفاع مقدس به 45 هزار بيت شعر حماسي که در حال حاضر در مرحله خط نويسي است، از 2 سال پيش در دستور کار قرار گرفته است.
خضرايي افزود: از اول سال تاکنون 3 هزار و 64 خارجي از باغ موزه دفاع مقدس بازديد کرده‌اند و به طور ميانگين در سال 93، روزانه 318 بازديدکننده داخلي و 18 بازديد کننده خارجي وارد اين مجموعه شده‌اند.
يادآور مي‌شود مرتضي رحماني موحد، معاون گردشگري، حميد ضيايي پرور، رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و علي باقر نعمتي، مدير کل بازاريابي و تبليغات گردشگري، پس از اين ديدار از باغ موزه دفاع مقدس بازديد کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن