تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813170727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید جمعی از دانشجویان هندوستان از موزه دفاع مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بازدید جمعی از دانشجویان هندوستان از موزه دفاع مقدس
جمعی از دانشجویان و نخبگان هندوستان از باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت بازدید کردند.
 سیدناعمه عابدی یکی از بازدیدکنندگان پس از بازدید گفت: من پس ازدیدن باغ موزه دفاع مقدس به خوبی درک کردم که مردم ایران چگونه در دفاع مقدس حماسه آفریدند و کربلا را در اذهان زنده کردند.

وی با اشاره به شش بار زیارت کربلا افزود : حضور در باغ موزه دفاع مقدس باعث گردید این بار که به زیارت حضرت اباعبدالله (ع) می روم با شناخت و معرفت بیشتری بارگاه سالار شهیدان را زیارت کنم.

ضمیر جعفری یکی دیگر از بازدید کنندگان بیان داشت : یکی از مهمترین کارهای فرهنگی صورت گرفته توسط شهرداری تهران ، ایجاد باغ موزه دفاع مقدس برای معرفی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است .

وی ادامه داد: باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت علاوه بر روایت بخشی از تاریخ ایران به زیبایی مفاهیم شهید و شهادت را برای بازدیدکنندگان به تصویر کشیده است .

سید عابد رضا عابدی دیگر بازدیدکننده هندوستانی با اشاره به واقعه کربلا خاطر نشان کرد : اهمیت شهادت را بعد از حضور در باغ موزه دفاع مقدس درک کردم و متوجه شدم که چگونه مردم ایران با تاثیر از حرکت عظیم امام حسین (ع) حماسه آفرینی کردند.

گفتنی است : این دانشجویان که راهی مراسم پیاده وری اربعین حسینی(ع) هستند پس از حضور در ایران با هماهنگی کمپین مردمی سفیران صبح از باغ موزه دفاع مقدس بازدید کردند.






تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن