تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 26 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811300694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کليه امکانات براي برگزاري انتخاباتي پرشور در شهرستان مهيا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۲:۵۹ب.ظ)
فرماندار اسلام آباد غرب: کليه امکانات براي برگزاري انتخاباتي پرشور در شهرستان مهيا است موج - کرمانشاه - کريمي گفت: نيازمندي هاي لازم براي برگزاري انتخاباتي سالم و با حضور حداکثري مردم در شهرستان در حال آماده سازي است و ان شاالله سيستم اجرايي انتخابات اين حوزه انتخابيه با برگزاري انتخاباتي پرشور بازهم برگ زرين ديگري بر افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خواهد افزود.
به گزارش خبرگزاري موج از کرمانشاه، در جلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستان هاي اسلام آباد غرب و دالاهو، فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب فراهم سازي زمينه حضور حداکثري مردم و اجراي دقيق قانون انتخابات را مورد تاکيد قرار داد؛ در اين جلسه که با حضور فرماندار شهرستان هاي اسلام آباد غرب و دالاهو و معاونين، بخشداران و مسوولين کميته هاي مختلف انتخابات برگزار شد هم انديشي هاي لازم براي برگزاري مطلوب انتخابات در حوزه انتخابيه اسلام اباد غرب دالاهو، گهواره و حميل انجام شد.
کريمي بيان داشت: برگزاري انتخابات وظيفه ذاتي وزارت کشور و زيرمجموعه اين وزارتخانه است و با تجاربي که همکاران عزيز در زمينه برگزاري انتخابات داشته اند و دقت و هم انديشي هايي که به روز در حال انجام است جايي براي نگراني در انتخابات آتي نخواهد بود و همه دستگاه هاي دولت در شهرستان مکلفند با ستاد انتخابات شهرستان همکاري داشته باشند.
فرماندار اسلام اباد غرب در سخنان خود به شور و اشتياق مردم اين شهرستان در برگزاري انتخابات هاي گذشته اشاره و عنوان داشت: اسلام آباد غرب بدليل وجود طوايف و قبايل موجود در اين منطقه به يکي از شهرهاي مهم سياسي در کشور تبديل شده و حضور مردم در انتخابات گذشته بي نظير بوده و قابل تحسين است.
وي ادامه داد: به همکاران خودم در فرمانداري و دستگاه هاي اجرايي شهرستان اعلام کرده ام که در ساعات اداري و زمان خدمت به مردم اجازه انجام کار انتخاباتي و جانبداري از کانديداها را نخواهند داشت و هيچ يک از مسوولين کميته هاي انتخابات اجازه حضور در جلسات و برنامه هاي تبليغاتي کانديداها را بدون ماموريت نخواهند داشت.
فرماندار شهرستان در پايان سخنان خود همکاري فرمانداري شهرستان دالاهو به عنوان حوزه فرعي انتخابات اين حوزه انتخابيه را لازم و موثر عنوان کرد و بيان داشت: ارتباط اين دو فرمانداري در انتخابات آتي تنگ تر خواهد شد.
در اين جلسه شهبازي فرماندار شهرستان دالاهو از آمادگي لازم براي برگزاري انتخابات آتي خبر داد و گفت: زيرساخت هاي لازم براي اين مهم در شهرستان دالاهو فراهم شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن